Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار طارم گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۰۴ پروژه عمران شهری و روستایی در بخش برق، گاز، کشاورزی و آبخیزداری کلنگ‌زنی می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا انبارلو امروز_شنبه پنجم شهریورماه_ در جریان افتتاح برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۱۰۴ پروژه عمران شهری شهری و روستایی در حوزه‌های مختلف کلنگ زنی می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم عملیات اجرایی ساخت کلینیک حضرت زینب (ص) با ۳۵ میلیارد تومان، جذب قبر رایگان، گازرسانی به روستاهای شیت و ولیدر آغاز شده است، افزود: اتمام فاز نخست سه راهی شیت به چورزق، رفع ضعف ولتاژ برق آب بر و روستاها با نصب ۱۰ دستگاه ترانس، آبرسانی به شش روستای این شهرستان و افزایش ۳۹ هکتاری شهر آب‌بر برای احداث فازهای بعدی مسکن ملی از جمله خدمات دولت در شهرستان است.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: ساماندهی میدان جنوبی شهر آب بر، اتمام فاز نخست آسفالت آستاگل به درام و تخصیص اعتبار ویژه به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان انجام شده که در نوع خود بی سابقه بوده و با همت مسئولان محقق شده است.

انبارلو ادامه داد: این شهرستان ۲۱ هزار هکتار باغات زیتون، ۶۰۰۰ هکتار سایر باغات و ۱۵ هزار هکتار زمین‌های زراعی دارد.

وی از افزایش چهار برابری میزان زیتون تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵ هزار تن زیتون از باغات شهرستان برداشت شد و امسال این میزان افزایش چهار برابری داشته است.

فرماندار طارم تاکید کرد: تأمین آب شرب و پایدار از جمله مشکلات این شهرستان است.

حجت الاسلام منصوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه طارم نیز با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اهالی شهرستان مشغول کشاورزی هستند و دو مسئله حاد در این شهرستان وجود دارد. اظهار کرد: آب کشاورزی، و حقابه شهرستان طارم مسئله مهم این منطقه است.

وی اضافه کرد: ارتقای ظرفیت بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستان شهرستان طارم از دیگر مشکلات این شهرستان است که باید به آنها رسیدگی شود.

کد خبر 600168

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانداری زنجان هفته دولت حقابه کشاورزان زیتون تنش کم آبي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه