Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۵ از ساماندهی و پاکسازی پایانه خاوران از معتادان متجاهر و دستفروشان خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سید مهدی صباغ دراین‌باره گفت: پاکسازی پایانه خاوران از  مصوبات قرارگاه اجتماعی شهر تهران برای نگهداشت و ساماندهی پایانه بود که از ۱۰ روز گذشته با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم‌بان با هدف رفع نقاط بی‌دفاع شهری، ارتقای رضایت، امنیت و آسایش شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم با استقرار دو اکیپ معبربان به صورت ۲۴ ساعته به همراه عوامل نیروی انتظامی نگهداشت این پایانه انجام می شود.


به گفته وی همراهی در جمع‌آموری و انتقال معتادان متجاهر به کمپ های بازپروری، تامین امنیت پایانه، نظارت بر خدمات دهی، ساماندهی دستفروشان و رسیدگی به درخواست شهروندان از جمله وظایف این اکیپ است.


شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران معبربان و شهربان گفت: فعالیت این اکیپ با جانمایی دفتری ثابت در پایانه تداوم خواهد داشت. پایانه خاوران با هدف تامین رضایت و امنیت شهروندان با حضور اکیپی از معبربانان به صورت شبانه‌روزی، از معتادان متجاهر و دستفروشان ساماندهی و پاکسازی شد.


صباغ با اشاره به اینکه پایانه خاوران دومین پایانه بزرگ درون شهری تهران است افزود: اقدامات و تمهیدات لازم به منظور رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی پایانه و ساماندهی و خدمات دهی مطلوب آن از روز نخست فعالیت مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.


براساس اعلام سایت شهر، وی افزود: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی، احداث ساختمان مدیریت پایانه خاوران و اجرای طرح های زیباسازی و خدمات شهری در ساماندهی پایانه از جمله این اقدامات است. لازم به ذکر است که پایانه خاوران با داشتن دو سامانه تندرو بی‌آرتی، ۱۷ خط اتوبوس و سه خط تاکسیرانی روزانه ۱۵۰ هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شرکت شهربان ، نیروی انتظامی ، نیروی انتظامی ، پایانه خاوران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت شهربان نیروی انتظامی نیروی انتظامی پایانه خاوران معتادان متجاهر پایانه خاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، علی اصغری اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است که به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر سنندج اجرا می‌شود.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

اصغری تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی به طرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری گفت: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح به‌کار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

کد خبر 750669

دیگر خبرها

  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم