Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مدرس خیابانی عصر شنبه در دیدار فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان سپاه این استان به مناسب گرامیداشت هفته دولت با وی اظهارداشت: صدای متفاوتی از مسوولان سیستان و بلوچستان در مورد هیچ مساله‌ای شنیده نمی‌شود و همه برای توسعه منطقه همدل و همراه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چنانچه نقطه نظری در مورد مسائل سیستان و بلوچستان وجود داشته باشد در بین خود مسوولان این استان حل می‌شود و به جامعه کشیده نمی‌شود زیرا اعتقاد داریم که تنها باید بدنبال کار و تلاش بود و خود را درگیر حواشی ایجاد شده توسط برخی از افراد نکرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شخص رییس جمهوری تاکید ویژه‌ای داشتند که کارگزاران نظام تنها باید بدنبال کار و تلاش و رفع مشکلات مردم باشند و خودشان را درگیر حواشی نکنند.

وی تاکید کرد: ما جواب حواشی ایجاد شده پیرامون برخی از مسائل را تنها در میدان می دهیم و خودمان را سرگرم و درگیر پاسخ دادن به حواشی ایجاد شده نمی‌کنیم و تنها به فکر برطرف کردن مشکلات مردم سیستان و بلوچستان هستیم.

مدرس خیابانی تصریح کرد: اعتقادم بر این است که مشکلات این استان با پشت میز نشینی حل نمی‌شود بلکه باید در میدان بود و به تمام معاونان استانداری دستور داده‌ام که برای حل مشکلات مردم در میدان و در بین مردم باشید.

وی افزود: برای نمونه بیش‌از ۱۸ بار از طرح فاضلاب کنارک بازدید میدانی انجام دادم تا این طرح به سرانجام رسید و در سامانه بارشی مونسون با ۶۶ میلیمتر باران در کمتر از سه ساعت هیچ مشکلی برای این شهر ایجاد نشد و این دست کارها تنها با بازدیدهای میدانی به سرانجام می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما بر این باوریم که هر مساله‌ای که پیگیری شد به سرانجام رسید و متاسفانه برخی از طرح‌ها که به سرانجام نرسیده به دلیل عدم پیگیری بوده است.

وی تصریح کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان و همچنین طرح استحصال آب از تهلاب اگر به سرانجام رسید تنها به دلیل پیگیری‌هایی بود که انجام شد.

مدرس خیابانی بیان کرد: مشکلات و گرفتاری‌های مردم در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است و ما تمام توان خودمان را بکار گرفته‌ایم که این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به انتصاب ۷۰ مدیر در سیستان و بلوچستان افزود: در تمام انتصابات سعی شده تا رهنودهای رهبر معظم انقلاب در بکارگیری افراد توانمند، انقلابی و جوان مدنظر قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سعی شده در انتصابات از افراد قویی استفاده شود و چنانچه تشخیص دادیم که فرد از توانایی لازم برخوردار نیست تغییر می‌کند کما اینکه چند مورد از این دست تغییرات را در استان داشتیم.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ما معتقدیم که توسعه بدون ایجاد امنیت امکانپذیر نیست و الحمدالله به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی هم‌اینک امنیت خوبی در استان حکم‌فرماست.

مدرس خیابانی تاکید کرد: ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان تنها در سایه ایجاد امنیت رخ داده است.

وی بیان کرد: هم‌اینک بیش‌از ۸۰۰ هزار نفر در معادن سیستان و بلوچستان مشغول بکار هستند و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن موادمعدنی امسال در این استان تولید شده که در مقایسه با پارسال ۲ برابر افزایش یافته است.

برچسب‌ها هفته دولت سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی هفته دولت سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان مدرس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: گردشگری تفتان برای رونق و فعالیت خود به ایجاد زیرساخت‌ها، حداقل روکش آسفالت جاده گردشگری با عمر ۴۵ ساله و نیز ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، بازارچه فروش محصولات صنایع دستی، کشاورزی، باغی، گیاهان دارویی و نیز ایجاد مغازه‌های متعدد و پرشمار در مسیر تا مقصد اردوگاه دره گل و یا دریاچه سردریا نیاز دارد.

در دامن جنوبی تفتان رودخانه مهران آبشارهای زیبا و خروشان و زلال آب جاری است و نشان از ذوب شدن برف زمستانی دارد.

گل‌های وحشی همه از خواب زمستانی بیدار شده و با دسته گل‌های رنگارنگ به استقبال بهار آمده‌اند.

حیات وحش در چنین بهاری پر گل، امیدوار به آینده در حال زادآوری و تولید مثل و ساختن لانه هستند.

کبک و بلبل و تیهو و همه پرندگان در حال آواز خواندن بوده و به این جشن زیبای بهاری حال و هوایی خاص بخشیده‌اند.

باغ‌های زیبای زردآلو، بادام، گیلاس، آلبالو، انار و… همه به گل نشسته و زیباترین نقاشی طبیعی را در دامن تفتان به نمایش گذاشته‌اند و تابستانی با میوه خوشرنگ و خوشمزه را نوید می‌دهند.

کوه تفتان ظرفیت بسیار مهمی برای گردشگران، علاقمندان به طبیعت و کوهنوردی است

امام جمعه خاش با اشاره به اینکه تفتان ظرفیت بسیار مهمی برای گردشگران، علاقمندان به طبیعت و کوهنوردی بوده و برای تفریح و سرگرمی خانواده‌های ایرانی سرشار از پتانسیل است، گفت: از مسؤولان انتظار می‌رود برای رفع مشکلات راه‌ها، زیرساخت‌های گردشگری، پذیرایی، خدمات دهی، اسکان و طبیعت گردی و فراهم کردن امکانات اقدام عاجل صورت دهند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: در اردوگاه دره گل تفتان بایستی تمام امکانات مهیا شود، تا گردشگران پس از طی مسافت‌های طولانی از مبدأ شهرستان خود تا مقصد تفتان و پس از صعود به قله و ارتفاعات تفتان بتوانند بدون دغدغه به استراحت بپردازند.

مسؤول اردوگاه دره گل تفتان نیز در این خصوص گفت: در این مکان امکانات لازم وجود دارد، اما در مواقع بارشی و وقوع طوفان و مخاطرات طبیعی ممکن است برق قطع شود و یا در تأمین گاز مشکلاتی داشته باشیم، اما در اکثر ایام و فصول سال خدمات مطلوبی به مردم و مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

خان محمد کردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راه گردشگری تفتان، تمندان، سردریا، کوشه و جم چین نیاز به بهسازی و آسفالت دارد و در مواقع بارشی مشکلات زیادی برای گردشگران و مردم محلی پدید می‌آید.

کد خبر 6090631

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان