Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  محمد صادق میرصالحیان  مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بیانیه باشگاه گل‌گهرسیرجان اظهار داشت:  جا دارد در ابتدا به رسم ارزش‌های والای باشگاه سپاهان از زحمات آقای قلعه‌نویی در باشگاه سپاهان تقدیر و تشکر کنیم، ما اعتقاد داریم هر کسی که به سپاهان خدمت کرده است مورد تقدیر باشگاه سپاهان است و به همین دلیل در ابتدای بازی شب گذشته آقای فتاحی سرپرست و آقای مورایس سرمربی تیم به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیراهن رسمی باشگاه را که اسم ایشان و شماره 1000 که نشان دهنده کسب 1000 امتیاز آقای قلعه‌نویی در لیگ برتر است و بخشی از آن در قامت سرمربیگری سپاهان بوده به این مربی ارزنده کشور  تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به اعتقاد کارشناسان داوری خطای هندی در محوطه جریمه سپاهان رخ نداد
محمد صادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان متاسفانه شاهد هستیم مباحثی ناحق پیرامون داوری این دیدار مطرح شده و بعضی‌ها اعتقاد دارند از سوی داور باید پنالتی به سود تیم گل‌‌گهر گرفته می‌شد، اما به گواه کارشناسان داوری که گزارش آن در یکی از رسانه‌های پربازدید ورزشی کشور منتشر شده هیچ خطای هندی در محوطه جریمه تیم فوتبال سپاهان رخ نداده است. ما قصد پاسخگویی به این حواشی نداشتیم، اما وقتی دیدیم بعضی از باشگاه‌ها در پی دامن زدن به این حواشی هستند لازم دیدیم پاسخ مناسبی به این حاشیه سازی‌ها بدهیم.
میرصالحیان تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد دیوار کوتاه تر از داور پیدا نمی‌کنند و قصد دارند با مطرح کردن حواشی در فضای رسانه‌ای کشور عملکرد قابل تحسین سپاهان که نظر کارشناسان فوتبال گواه بر این ادعا است را زیر سوال ببرند.
 متاسفانه برخی تیم‌ها عادت دارند نتیجه نگرفتن خود را گردن داوری‌ بیندازند!
وی در خصوص آخرین وضعیت زمین چمن باغ فردوس و ورزشگاه نقش‌جهان گفت: متاسفانه به خاطر طوفانی که در اصفهان رخ داد، زمین چمن تمرین باغ فردوس و ورزشگاه نقش جهان آلوده به قارچ شد، که خوشبختانه با همکاری اکیپ‌های تخصصی و کارشناسانی که بلافاصله فعال شدند چمن مجموعه باغ فردوس کاملا ترمیم شد و چمن ورزشگاه نقش جهان در حال ترمیم است و به زودی آماده میزبانی مسابقات لیگ برتر خواهد بود؛ به همین دلیل در هفته جاری با همکاری باشگاه ذوب آهن اصفهان دیدار این هفته ما در برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.
برای تسهیل حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مکاتباتی با سازمان لیگ انجام شده که ساعت دیدار تیم های سپاهان و فولاد تغییر کند؛ از هوادارام محترم درخواست داریم برای حضور در ورزشگاه فولادشهر از پایانه ها مسافربری و ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و مراقب سلامت و ایمنی خود باشند تا بازی باشکوه و پرشوری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوار داور قلعه سپاهان گل گهر سیرجان باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد