Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مرکز غربالگری و پیشگیری سرطان و زایمان در زمینی به مساحت ۱۳۳۰ متر شنبه پنجم شهریور ماه با حضور استاندار همدان و  همزمان با چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت و درمان، از سال ۹۸ آغاز شده و امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ساختمان دیسپاچینگ جنوب استان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در آیین افتتاح ساختمان دیسپاچینگ جنوب استان، اظهار کرد: امروز ساختمان مرکز اتفاقات و عملیات و امور نواحی برق ملایر با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان افتتاح می شود.

علی سهرابی بیدار با بیان اینکه این ساختمان در سه طبقه به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع ساخته شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه توزیع برق در شهرستان ملایر پروژه هایی با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

افتتاح پروژه آبیاری بارانی شرکت زرین شیر

در ادامه پروژه آبیاری بارانی شرکت زرین شیر در روستای حسین آباد ناظم با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه با اشتغالزایی برای ۱۰ نفر از محل اعتبارات ملی موجود در صندوق توسعه بهش کشاورزی استان تامین اعتبار شده است.

رضا بهراملو با اشاره به افزایش راندمان آبیاری از ۳۵ درصد به ۷۰ درصد در آبیاری بارانی، گفت: طرح آبیاری بارانی سیستم کلاسیک ثابت زیرزمینی با هدف استفاده بهینه از آب، جلوگیری از هدر رفتن آب در مسیرهای انتقال و توزیع و افزایش راندمان آبیاری اجرا شده است.

بهراملو تصریح کرد: این طرح برای کشت محصولاتی شامل چغندر قند، سیب زمینی، یونجه و ذرت در روستای حسین آباد ناظم اجرا شده است.

وی با اشاره به بحران کم آبی در استان همدان، افزود: ۸۷ درصد تولیدات ما از اراضی آبی به دست می آید و  بیش از ۸۰ درصد اراضی کشاورزی استان همدان مجهز به آبیاری نوین است.

بهراملو با اشاره به افزایش ۸۵ درصدی راندمان در آبیاری قطره ای، ادامه داد: ۵۰ درصد اراضی کشاورزی شهرستان ملایر نیز مجهز به آبیاری نوین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افتتاح پروژه در هفته دولت مرکز غربالگری سرطان شبکه توزیع برق سیستم آبیاری نوین آبیاری بارانی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید