Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@23:40:10 GMT

ایجاد نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۸۷۵

ایجاد نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌‍رساتی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با اشاره به دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به حوزه زیرساخت‌های ورزشی در مشهد مقدس، اظهارکرد: متاسفانه یکی از مسائل و مشکلاتی که ساکنان در حاشیه شهر با آن روبرو هستند، کمبود سرانه‌های ورزشی است.
وی با تاکید بر لزوم تلاش در جهت کمبود این فقدان، گفت: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، شهرداری‌های مناطق ۱۳گانه مشهد را در این خصوص پای کار آورده و از آنها خواسته که با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و اراضی بلااستفاده در اختیار شهرداری، گام‌های سازنده‌ای در این جهت بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علوی‌مقدم افزود: کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر نیز مجدانه از چنین اقداماتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی حمایت می‌کند و پس از شناسایی اراضی و امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه تدابیر و راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود سرانه‌های ورزشی اندیشیده شده، گفت: شهرداری مشهد در این دوره با عزم راسخ پای کار آمده و تمام توان و ظرفیت خود را در این خصوص بکارگیری خواهد کرد؛ امیدواریم در سایه تعامل با سایر دستگاه‌ها بتوانیم به این فرآیند سرعت ببخشیم و شرایط مطلوب‌تری را برای ساکنان حاشیه شهر، به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم آوریم. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند