Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پل روگذر هزارسنگر شهرستان آمل به منظور کاهش بار ترافیکی به بهره برداری رسید.

طول این پل روگذر ۴.۵ کیلومتر می باشد که برای ساخت آن اعتباری افزون بر ۱۸۵ میلیارد تومان از بودجه ملی هزینه شده است.

فرماندار آمل در آیین افتتاح این پروژه گفت: عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیر هم سطح میدان هزارسنگر آمل  از ابتدای سال ۹۷ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس حسینی با بیان اینکه اولویت اول دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است افزود: این پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی تحویل دولت سیزدهم شد که کمتر از هفت ماه باقی‌مانده آن تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید. 

میدان هزار سنگر در امتداد محور هراز کلیدی ترین منطقه در تقاطع شاهراه ورودی استان از پایتخت و محور ارتباطی آمل و بابل محسوب می شود. پل غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل نقش مهمی در کاهش ترافیک میدان هزارسنگر آمل در تقاطع خروجی های شهرستان به شهرهای بابل و محمودآباد دارد.

تقاطع غیرهمسطح میدان هزار سنگر آمل علاوه بر اینکه راه ارتباطی پرجمعیت ترین شهرستان های استان مازندران است، بلکه بر سر اصلی ترین مسیر مواصلاتی و ترانزیتی جغرافیای مرکزی استان محسوب می شود که حتی در ایام عادی و غیر تعطیل نیز میزبان تردد ده ها هزار خودرو از جمله خودروهای سنگین است.

از سوی دیگر قرار گیری چندین شهرک صنعتی در شهر آمل و محمودآباد و حمل و نقل محصولات تولیدی و صنعتی کمربندی هراز و میدان هزار سنگر را به مسیر پرتردد بدل کرده است.

همچنین امروز کلنگ اصلاح هندسی، ساماندهی و بهسازی میدان هزار سنگر نیز با اعتبار افزون بر۱۲ میلیارد تومان آغاز شد.

این پروژه با برآورد ۲۲ هزار متر مربع مساحت اجرای پروژه شامل چهار دوربرگردان،لاین تندرو و کندرو و اجرای ۲ هزارو ۵۰۰ متر سنگ جدول است که در کنار اجرای این طرح ، ساماندهی ورودی ترمینال فیروزی، جانمایی و نصب سازه ایستگاه پلیس راهور، ساماندهی ایستگاه تاکسی ، اصلاح شیب ها جهت ساماندهی آب های سطحی نیز انجام خواهد شد.

هفته دولت امسال  ۱۰۹طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در شهرستان آمل با صرف ۴۳۷میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری مازندران مازندران افتتاح پروژه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری مازندران مازندران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری مازندران مازندران افتتاح پروژه میدان هزار سنگر بهره برداری سنگر آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد