Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:48:49 GMT

اردوى ستاره كشتى صربستان در خانه كشتى تهران!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۷۹۸۳

اردوى ستاره كشتى صربستان در خانه كشتى تهران!

به گزارش ورزش سه، ختاگ تسابولوف دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2014 و مدال نقره مسابقات جهانی 2017 که از ماه گذشته برای پیگیری تمریناتش به ایران آمده و همراه با آزادکاران در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند در مورد اینکه چرا ایران را برای تمرین کردن پیش از مسابقات جهانی بلگراد انتخاب کرده، گفت: به خاطر اینکه سال‌ها کشتی گرفتم و از اینجا هم شناخت داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران سرمایه و مکتب کشتی دنیاست و هر کشتی‌گیری دوست دارد اینجا باشد. امیدوارم برای کسب آمادگی حضور در  المپیک هم دوباره بتوانم به کشور شما بیایم.
وی که صاحب دوبنده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی صربستان در مسابقات جهانی پیش روس است، ادامه داد: وقتی رئیس فدراسیون صربستان باتوجه به اینکه مسابقات جهانی امسال در خانه ما (صربستان) برگزار می‌شود، از من سوال کرد که کجا می‌خواهی آماده شوی، اولین گزینه‌ام ایران بود چون سالیان سال اینجا کشتی گرفتم. از طریق صفحات مجازی با حسن یزدانی ارتباط گرفتم و او هم جواب داد و با هماهنگی فدراسیون ایران، زمینه حضورم در اینجا مهیا شد. نکته جالب که برایم وجود داشت اینکه همه ارکان فدراسیون و حتی کارمندان خانه کشتی با روی باز از من استقبال کردند و من احساس کردم در خانه خودم هستم.
تسابولوف همچنین گفت: روز اول که آمدم و تمرینات را دیدم، گفتم چه اشتباهی کردم که از روز اول استارت تمرینات نبودم که به آمادگی بیشتری برسم.
وی در خاتمه در مورد شانسش برای کسب مدال مسابقات جهانی بلگراد و حریف ایرانی‌اش نیز تاکید کرد: اگر آمادگی صددرصد داشته باشم فقط برای طلا می‌روم. کشتی‌گیر ایرانی در این وزن (یونس امامی) هم کشتی‌گیر جوانی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی