Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فردی مامانی» معاون وزیر خارجه بولیوی ازتالارهای هفت گانه و سراسرنمای مقاومت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معاون وزیر خارجه بولیوی در پایان این بازدید گفت: این موزه در واقع حافظه تاریخی ملت ایران و نشان دهنده اراده ملتی است که با دفاع از وطن خویش موجب حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که بخش‌های مربوط به انقلاب اسلامی ایران بسیار جذاب بود، گفت:  از تکنولوژی و امکانات بسیار خوب و پیشرفته‌ای در این مجموعه در جهت به تصویر کشیدن انقلاب ایران و دوران جنگ تحمیلی بر علیه ایران استفاده شده است که حقیقتا من را شگفت زده کرد.
«فردی مامانی»  ضمن تشکر از زحمات مدیران و دست اندرکاران این مجموعه گفت: من موزه‌های جنگ زیادی را در نیا از جمله موزه جنگ ژنو و موزه جنگ بولیوی دیده‌ام ولی این موزه در قیاس با آنها بسیار تخصصی‌تر و حرفه‌ایتر است و رویدادهای انقلاب اسلامی ایران و دفاع ملت شما را در دوران جنگ به زیبایی به تصویر کشیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است

 علی باقری این سخنان را در دیدار با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین در حاشیه نشست مسکو بیان کرد.


تشکر چین از اقدامات ایران در حمایت از فلسطین
طرف چینی نیز در این دیدار ، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می دانیم.
این مقام ارشد چینی افزود، پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی چین است.
در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

دیدار باقری با نماینده ویژه روسیه در امور خاورمیانه
معاون سیاسی وزیر امورخارجه همچنین با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه پیش از آن روز پنجشنبه در نشست معاونان وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه و شمال آفریقا، خواهان ایفای نقش بریکس برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است