Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پشنگیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در پی اعلام آتش سوزی در یکی از مجتمع‌های پزشکی خیابان سلمان فارسی شهر کازرون و با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱ و ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

او که شخصا در صحنه حادثه حضور داشت، تصریح کرد: آتش در قسمت راه پله و تاسیسات این مجتمع رخ داده بود که دود ناشی از آتش سوزی به سایر طبقات سرایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشنگیان ادامه داد: بلافاصله نیرو‌های اعزامی ضمن خارج کردن افراد از طبقات بالای این مکان، آتش را مهار کرده و با استفاده از دستگاه‌های فن فشار مثبت و منفی اقدام به تخلیه دود کرده و از سرایت آتش به سایر طبقات و ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اضافه کرد: در این حادثه کسی دچار آسیب نشده و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع پزشکی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان

حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که در نتیجه آن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان