Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-میر سرتیپ عباس فلاح گفت: تامین امنیت در مسیر راهپیمایی زائران اربعین حسینی (ع) یکی از دغدغه‌های مهم یگان‌های ارتش حمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ عباس فلاح با بیان اینکه تامین امنیت در مرز‌های کشور از مهمترین موضوعات در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) است، گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش با استقرار در مرز‌های کشور به همراه دیگر نیرو‌های نظامی نیرو‌های مسلح امنیت و کنترل ورود و خروج زائران از مرز را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش به برپایی موکب‌های متعدد نیروی زمینی ارتش در مسیر کاروان‌های زائران حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: در جهت تامین رفاه زائران حسینی (ع) اقدامات گسترده‌ای در مناطق غرب، جنوب غرب و شمال غرب برنامه ریزی شده که انشاالله خدمات ارزشمندی برای زائران ارائه خواهند داد.
امیر سرتیپ عباس فلاح، اورژانس هوایی، بیمارستان‌های صحرایی، کنترل و پایش مرزی، آشپزخانه سیار و... را بخشی از اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر کاروان‌های زائران اربعین حسینی (ع) در مرز‌های کشور بر شمرد و تاکید کرد: به صورت شبانه روزی مرز‌های کشور با پیشرفته‌ترین پهپاد‌ها و دوربین‌های مجهز کنترل و رصد می‌شود و چند فروند بالگرد هوانیروز بعنوان اورژانس هوایی نیز در مرز‌های کشور مستقر است تا در صورت نیاز اجرای ماموریت کنند.
وی به برنامه‌های مهم فرهنگی در موکب‌های ارتش اشاره داشت و گفت: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی، رفاهی و تامین امنیت مرزی، موکب‌های نزاجا برنامه‌های مهم فرهنگی از جمله برپایی نماز‌های جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، اهدا بسته‌های فرهنگی مورد نیاز سفر و ... را برای زائران حسینی (ع) ارائه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پهپاد ها نیروی زمینی ارتش مرز های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب