Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهراد بانکی، از گویندگان واحد دوبلاژ در اعلام جزئیات این مراسم به ایسنا گفت: مراسم یادبود استاد اسماعیلی امروز، پنجم شهریور ماه با حضور خانواده آن مرحوم، جمعی از دوستان و همکارانش در عرصه دوبله و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون و علاقمندانش در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

سلیم غفوری ـ قائم مقام معاون سیما ـ و جمعی دیگر از مدیران صداوسیما نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانکی گفت: امین حیایی، اکبر منانی، عباس نباتی، اردشیر منظم، فرانک میرقهاری، محمدرضا ورزی، علیرضا جاویدنیا، منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، فریدون اسماعیلی، ناصر ممدوح، ژرژ پطروسی، زهره شکوفنده، تورج نصر، جواد پزشکیان، پرویز ربیعی، ابوالحسن تهامی و ... از جمله چهره هایی بودند که در مراسم یادبود منوچهر اسماعیلی حضور داشتند.

در این مراسم همچنین ابوالحسن تهامی، محمود قنبری و فریدون اسماعیلی (برادر منوچهر اسماعیلی) برای لحظاتی در توصیف ویژگی‌های کاری و شخصیتی استاد منوچهر اسماعیلی سخنرانی کردند.

۵۷۵۷

کد خبر 1666922

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوبله سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران منوچهر اسماعیلی دوبلور منوچهر اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلبی از حواریون امام(ره) بود

اسماعیلی در مراسم رونمایی از کتاب "رضای انقلاب"، زندگی‌نامه حجت‌الاسلام و المسلمین رضا مطلبی، او را یار و از حواریون امام(ره) توصیف کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از کتاب "رضای انقلاب"، خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مطلبی از سال‌های مبارزه با رژیم شاه امروز 17 اردیبهشت‌ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ در حوزه هنری برگزار شد. 

وزیر فرهنگ در این مراسم با بیان اینکه حجت‌الاسلام رضا مطلبی از پیشکسوتان انقلابی و حواریون امام و یار رهبر انقلاب است که با ثبات قدم این مسیر را ادامه داد، گفت: در مناطق 17  و 18 تهران کسی نیست که نام ایشان را بشنود ولی زبان به تمجید ایشان نگشاید.
وی در عین حال تصریح کرد: این نعمتی است که خداوند متعال به جامعه دینی ما که به محبت آل الله پیوند دارد، عطا کرده است و علمای بزرگی مثل ایشان را به عنوان امنا قرار داده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امنا یعنی دلسوز و خدمتگزار به دین خدا و حل کننده مشکلات مردم، تاکید کرد: حاج آقای مطلبی با وجود این که از برجستگان روحانیت همراه نهضت بود سلوک طلبگی خود را رها نکرد و ما موظف هستیم چنین بزرگانی را به جامعه معرفی کنیم.

وزیر فرهنگ گفت: جامعه جوان ایران در معرض انواع تهدیدها به ویژه جنگ روانی و نرم است؛ چرا که دشمن کمر بسته تا اعتماد مردم به نهادهای دینی و روحانیت را مخدوش کند، کمترین ضعفی باشد یا نه، در بمباران رسانه ای برای تخریب وجهه این نهاد خدمتگزار و استوانه بزرگ جامعه دینی به کار می‌گیرند؛ در همین راستا بر ما واجب است تا از بزرگانی چون رضا مطلبی تجلیل کنیم‌ و عمر پرمجاهدت، طولانی و با برکت او را به تصویر بکشیم و امروز کتابش را منتشر و فردا کار هنری در مورد او تولید کنیم.

خاطرات "رضای انقلاب" منتشر شد


اسماعیلی افزود: باید نسل جوان متوجه سرمایه‌های گرانقدر ما‌ شود، این نهضت با همت روحانیت انقلابی مجاهد به وجود آمده و در بیش از 40 سال گذشته به حرکت خود ادامه داده است.

وزیر فرهنگ گفت: حاج آقای مطلبی نیاز به تعریف ما ندارد بلکه ما نیاز داریم که چنین شخصیت‌های برجسته‌ای را به عنوان مفاخر خود معرفی کنیم و خوشحال هستیم که همت دوستان به ثمر نشسته است و به عنوان قدم‌ اول کتاب زندگی‌نامه ایشان چاپ و رونمایی شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: حاج آقای مطلبی با چند موضوع بیشتر به جامعه شناسانده می‌شود؛ مهمترین آن اتفاقی است که در روز ششم تیرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران رخ داد، این بزرگان میزبان رهبر عزیز انقلاب بودند و در آنجا خداوند متعال این وجود نازنین را برخلاف تروری که صورت گرفت برای پرچمداری نهضت مصون از گزند نگه داشت.

اسماعیلی گفت: خدای بزرگ را به واسطه نعمت ولایت به صورت ویژه شاکریم، خدای بزرگ را به واسطه وجود بزرگان موثر در این جریان از جمله حضور حاج آقای مطلبی شاکریم که ان‌شاالله خداوند متعال مشعل وجودی ایشان را برای جامعه ما فروزان نگه دارد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: ایشان الحمدالله حوزه خدمات عمومی را در منطقه گسترش دادند و حوزه علمیه‌ای با همت اهالی و خانواده راه‌اندازی کردند که منشا خیر و برکت است.

وی افزود: همه آنچه از روحانی انقلابی، مجاهد و حاضر در صحنه، محل مراجعه و اعتماد مردم خواندیم و شنیدیم در سلوک ایشان می بینیم. حاج آقای مطلبی در دوره دفاع مقدس، نهضت امام و دوره طولانی خدمتگزاری در این منطقه همیشه منشا خیر و برکت بودند و ان‌شاالله ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رضا مطلبی، راوی کتاب "رضای انقلاب" نیز در بخشی از این مراسم با تاکید بر اینکه بیایید مسجدی شویم، گفت: تنها افتخار ما این است که کشور ما کشور امام علی(ع) است. خواندیم اما نمی‌دانم چرا عمل نمی‌کنیم. چه بر سر ما آمده است که مساجد خالی است؟ اگر من مقصرم، عوضم کنید. 

وی با یادآوری سال‌های پیروزی انقلاب، ادامه داد: روزهای اول پیروزی و شروع پیروزی، مسجد جامع جا نداشت و خیابان هم پر از مردم بود. چرا این قدر به دنیا چسبیده‌ایم؟ از هر کسی در مورد درآمد زندگی می‌پرسیم، ناراضی است و گلایه دارد. امید است روزی از این حالت خارج شده و مساجد را با حضور خود پر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود