Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی اعتباری عصر امروز در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، اظهار کرد: در  راستای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از سیل و کمک به نیروها و نهادهای مختلف در بازسازی ساختمان‌ها، پروانه برای بازسازی و نوسازی این ساختمان ها تا زیربنای ۳۰۰ متر مربع یا معادل تراکم بنای قبلی، به صورت رایگان صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مدیریت بحران شهرداری ظرف مدت یک ماه لیست کامل ساختمان های خسارت دیده را اعلام نماید. شهروندان نیز تا دو سال مهلت دارند نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

 رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی شهرداری برای آگاهی مردم از این اقدام گفت: روابط عمومی شهرداری موظف است به طور جامع و کامل در خصوص اعلام پروانه رایگان برای ساختمان های آسیب دیده از سیل و أخذ آن تا مدت دوسال، به شهروندان اطلاع رسانی کند.

اعتباری درخصوص ساختمان های تجاری آسیب دیده از سیل اخیر نیز گفت: صدور پروانه رایگان برای ساختمان های تجاری و سایر کاربری ها در نظر گرفته شده است. همچنین برای ساختمان های تجاری که به دلیل تکمیل نبودن مدارک ساختمان یا اختلاف نظر، با مشکل روبرو هستند، در جلسه ای با حضور معاونت معماری و شهرسازی، مدیر منطقه و دبیر مدیریت بحران شهرسازی تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان آسیب دیده از سیل توجه داشته باشند هرگونه تخلف از مفاد پروانه رایگان ساختمانی، موجب لغو معافیت پروانه می شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتباری شورای شهر یزد استان یزد سیل خسارت تخریب پروانه رایگان مدیریت بحران شهرداری آسیب دیده از سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت

دریافت 24 MB

تصویربردار: میلاد تلاوتی

کد خبر 6095112

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟