Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو علی‌البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تمام تصمیمات برای تایید صلاحیت‌ها نسبی بوده و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هیچ چیز قطعی نیست.

به گزارش ایران اکونومیست، «حبیب الله حبیبی» عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال درباره اعلام اسامی نهایی نامزدها به فیفا و ای‌اف‌سی، اظهار داشت: جلسه بسیار پر باری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تصمیمات نسبی است و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هیچ چیزی قطعی نیست.

وی افزود: براساس مقررات باید اقداماتی را انجام می‌دادیم و بر همین اساس باید نام نامزدها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا می‌فرستادیم که این کار را انجام دادیم.

حبیبی در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان تغییر در فهرستی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر کرده است وجود دارد؟»، اعلام کرد: از نظر من چنین امکانی وجود دارد.

عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فیفا حساس نخواهد شد و براساس قانون پیش خواهیم رفت، هیچ سازمان و شخص دولتی در تصمیمات ما(کمیته بدوی) دخالت نمی‌کند و با رویکرد حفظ منافع و امنیت ملی کشور جلو می‌رویم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون فوتبال ایران ، کنفدراسیون فوتبال آسیا ، فیفا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد