Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی شکیبایی در آئین افتتاحیه خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در مسجد موسی ابن جعفر (ع) محله نیروگاه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: خانه احسان این محله چهارمین خانه احسان خراسان شمالی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: افتتاح خانه‌های احسان در قالب برنامه‌های تحول‌آفرین و توانمندسازی محلات هدف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: افتتاح این مراکز با هدف انگیزه‌بخشی به ظرفیت‌های مغفول مانده محلات کمتر برخوردار است.

شکیبایی با اشاره به خانه‌های احسان افتتاح شده در محله احمدآباد بجنورد خاطر نشان کرد: تجربه‌های خوب کسب شده در این محله در شهرستان‌های شیروان و اسفراین نیز به کار گرفته شد تا طعم شیرین خدمت‌رسانی به مردم چشانده شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: کمک‌رسانی در حوزه‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی کودکان ساکن در مناطق کمتر برخوردار یکی دیگر از اهداف ایجاد خانه‌های احسان است.

وی بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مسیر متعالی و مقدس خدمت‌رسانی به مردم با هلال احمر، بهزیستی کمیته امداد و پایگاه‌های مقاومت بسیج هم‌افزایی دارد.

کد خبر 5574564

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره بنیاد احسان بسیج هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 1401 آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم قزوین اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی ستاد اجرایی فرمان خانه احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی