Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت به افتتاح قرارگاه جهادی سجادی اشاره کرد و گفت: راه اندازی قرارگاه‌های عملیات جهادی در کشور شروع شد و بخشی از آن به عنوان قرارگاه‌های مذهبی و جهادی فعال بود و بسیج سازندگی برای هدایت و ساماندهی گروه‌های جهادی، طرح راه اندازی قرارگاه‌های عملیات جهادی پهنه‌ای و منطقه‌ای را تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه در سراسر کشور در بازه زمانی پنج ساله هزار قرارگاه ایجاد می‌شود، افزود: از سال قبل تاکنون ۱۶۵ قرارگاه فعال شد و در شهرستان بابل نیز قرارگاه جهادی سجادیه راه اندازی شده است.

وی گفت: در هر استان سه قرارگاه پهنه‌ای راه اندازی می‌کنیم و قرارگاه سجادیه مازندران هشت شهرستان را پوشش می‌دهد و در این قرارگاه خدمات معیشتی، پزشکی، محرومیت زدایی و غیره را انجام می‌دهد.

سردار زهرایی یادآور شد: طبق تفاهمنامه با کمیته امداد ۴۰ هزار مسکن محرومان در کشور احداث می‌شود و در هر قرارگاه ایجاد هزار شغل هدفگذاری شده و در بحران نیز قرارگاه‌ها نوک پیکان عملیات بسیج سازندگی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تقدیر از همراهی و همدلی مسئولان با بسیج و سپاه به طرح‌های محرومیت زدایی اشاره کرد و از تهیه طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه خبر داد و گفت: در این طرح روستاها و مناطق حاشیه شهرها جزو اولویت هستند و در روستاها آب شرب روستایی مدنظر است و تاکنون هفت هزار و ۱۳۸ روستا را با وزارت نیرو قرارداد بستیم.

سردار زهرایی یادآور شد: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ روستا توسط بسیج سازندگی در دست عملیات آبرسانی است و در حوزه جهاد کشاورزی نیز طرح آبخیز تا جالیز تهیه شد.

وی با اشاره به وجود ۸۵۰ آب بندان در مازندران لایروبی آن را ضروری دانست و گفت: در استان مازندران اجرای ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی توسط بسیج سازندگی در دست اقدام است و ۶۰ کیلومتر جاده بین مزارع نیز در حال ساخت است.

وی گفت: هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان در مازندران تحویل شد و ۸۰۰ واحد مسکن نیز توسط بسیج سازندگی در دست ساخت است.

کد خبر 5574612

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی محمد زهرایی محرومیت زدایی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم اربعین 1401 قزوین اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی محرومیت زدایی بسیج سازندگی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم