Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال‌های اخیر بسیج سازندگی هرمزگان و گروه‌های جهادی به عرصه‌های مختلف وارد شده‌اند و میدان‌داری می‌کنند؛ در روزهای اخیر در شرق هرمزگان، شهرستان سیریک جوانان ساحل‌نشین برای ترغیب هر چه بیشتر نوجوانان برای حضور در اماکن ورزشی دست به کار شده‌اند و به زیباسازی تنها استادیوم ورزشی شهر پرداخته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بسیجیان، آتش به اختیارانی که ردپای آنان در عرصه های مختلف برای یاری رساندن می توان پیدا کرد؛ خواه این عرصه ها در میدان جنگ باشد و یا در کف جامعه و در کمال آرامش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان که خود را وامدار ارزش های نظام و انقلاب می دانند با تشکیل گروه های جهادی در عرصه های مختلف وارد میدان می شوند تا گوشه ای از مشکلات جامعه را رفع کنند؛ این مشکل اگر هم در دورترین نقطه قرار داشته باشد حضور تماشایی سربازان امام را خواهیم دید.

گروه های جهادی در شهرها و روستاها امید آفرینی می کنند

گروه های جهادی برای تزکیه نفس خود و امید آفرینی در جامعه به عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، رفع محرومیت، بازسازی و.... ورود کرده اند تا غباری از محرومیت را از دل جامعه رفع کنند.

در سال های اخیر بسیج سازندگی هرمزگان و گروه های جهادی به عرصه های مختلف وارد شده اند و میدان داری می کنند؛ در روزهای اخیر در شرق هرمزگان، شهرستان سیریک جوانان ساحل نشین برای ترغیب هر چه بیشتر نوجوانان برای حضور در اماکن ورزشی دست به کار شده اند و به زیبا سازی تنها استادیوم ورزشی شهر پرداخته اند.

ساماندهی تنها مجموعه چمن مصنوعی سیریک توسط جهادگران بسیجی

مهرداد احمدی، مسئول گروه جهادی جهادگران شهرستان سیریک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به رنگ آمیزی و تعمیرات در استادیوم ورزشی این شهرستان توسط جهادگران بسیجی اظهار کرد: رنگ آمیزی جداول، نیمکت ها، درب ها، فنس، تیرک های دروازه و تعمیرات در تنها مجموعه چمن مصنوعی شهرستان سیریک توسط جهادگران بسیجی انجام می شود.

مسئول گروه جهادی جهادگران شهرستان سیریک با بیان اینکه متاسفانه سیریک یکی از شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته در بخش ورزشی است، عنوان کرد:  در این شهرستان کمبود ها و مشکلات بی شماری  وجود دارد که مانع ورزش مفید در ورزشکاران این شهرستان شده است از همین رو سعی شد در کنار مجموعه هیات فوتبال شهرستان که متولی برگزاری فعالیت های ورزشی در استادیوم ورزشی سیریک است تلاش نماییم تا بخشی از مشکلات موجود را رفع و چهره زیبایی را از امکان به نمایش بگذاریم تا نوجوانان و جوانان در فضای مناسب تر به ایفای نقش خود در ورزش بپردازند.

احمدی تصریح کرد: عدم توجه خیلی از متولیان و گروه های دیگر به مسئله ورزش و گمنامی این بخش و دربرگیری مخاطبان زیاد در عرصه ورزش یکی از دلایل اصلی ما برای انتخاب اماکن ورزشی برای انجام فعالیت های جهادی بود.
 
وی با بیان اینکه یک فضای ورزشی زیبا و بدور از مشکلات می تواند جذب کننده خیلی از نوجوانان و جوانان به ورزش باشد، مطرح کرد: در حال حاضر باتوجه به نبود زیر ساخت ها و مکان های درست جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سیریک؛ اماکن ورزشی قلب این فعالیت ها هستند و جوانان متعددی اوقات فراغت خود را در این اماکن سپری می کنند.

مسئول گروه جهادی جهادگران شهرستان سیریک افزود: می توان گفت یکی از مکان های کلیدی غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اماکن ورزشی هستند که نگاه ما در گروه جهادی رفع خلل های موجود در راستای توسعه فعالیت های جهادی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان سیریکی است.

برگزاری اردوهای جهادی تابستان گرم در سیریک

احمدی تصریح کرد: گروه جهادی ما متشکل از ۴۰ نفر برادر و ۲۰ نفر خواهر است که در عرصه های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عام المنفعه در سطح شهرستان در حال ایفای نقش است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان سیریک و کمبود هایی که در بخش های مختلف داریم سعی کردیم گروه جهادی خود را به گونه سازماندهی کنیم که علاوه بر فعالیت های سازندگی و عام المنفعه در بخش های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی نیز ایفای نقش داشته باشیم و در تابستان نیز در قالب طرح تابستان گرم در بخش های مختلف گروه جهادی در حال فعالیت در سطح شهرستان سیریک هستند.

محرومیت زدایی؛ ماموریت تابستانه 130 گروه جهادی در هرمزگان

سرهنگ یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه فصل تابستان، بهار کارهای جهادی است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در تابستان امسال برای محرومیت زدایی به مناطق خاصی همچون بشاگرد، سیریک و مناطق دورافتاده و حاشیه شهرهای استان اعزام شده و اقدام به انجام فعالیت های عمرانی، پزشکی و امور فرهنگی و مهندسی در این مناطق کردند.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه تابستان فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان است لذا ساماندهی خاصی نیز در خصوص گروه های جهادی دانش آموز و دانشجو در مسیر محرومیت زدایی مناطق مختلف هرمزگان انجام دادیم.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان، راه اندازی قرارگاه های جهادی تابستانی از گروه های جهادی اقشار تخصصی بسیج در محرومیت زدایی و حتی اشتغالزایی و سایر عرصه های مورد نیاز کشور در گام دوم انقلاب را بسیار اثرگذار و راهگشا دانست و عنوان کرد: شناسایی ظرفیت ها، توانمندی ها و بکارگیری آن ها از جمله راهبردهای بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به مردم است.

باوقار با اشاره به اینکه گروه های بسیجی در زمان بحران سیل و زلزله و هرزمانی که نیاز باشد، پای کار هستند، خاطر نشان کرد: در بارندگی و سیل اخیر بیش از ۳۰ گروه جهادی با اعزام به بخش های مرکزی و شهرستان بندرعباس، هشتبندی و توکهور شهرستان میناب و رودان در بحث کمک و ارائه خدمات به مردم سیل‌زده بدون هیچ چشم داشتی پای کار بودند و به اسکان موقت و توزیع اقلام غذایی بین سیل زدگان پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی هرمزگان توسط جهادگران بسیجی استادیوم ورزشی عرصه های مختلف گروه های جهادی شهرستان سیریک محرومیت زدایی اوقات فراغت اماکن ورزشی گروه جهادی فعالیت ها شده اند عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر