Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی در شهرستان اقلید با بیش از ۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح یا کلنگ زنی شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح ۱۵ واحد منزل مسکونی مددجویی با ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه، ساخت شبکه فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت فیدر شویدزار با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه، ساخت پست ۶۳ کیلو ولت خنجشت و خط ارتباطی ۶۶ سرحد ۲ با بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح گازرسانی به روستای کربلایی خسرو و صنایع محور صنعتی کربلایی خسرو با ۸ هزار و ۴۴۶ متر شبکه گذاری و با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی جات شادکام شهرمیان با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آغاز طرح نهضت ملی مسکن اقلید با اعتباری افزون بر ۴ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که ساخت آن آغاز شد یا به بهره برداری رسید.

کد خبر 5574619

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت اقلید پروژه عمرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم اربعین 1401 قزوین افتتاح طرح عمرانی اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی میلیارد ریال ریال هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود

مهدی عالمی، ناظر پروژه پل سفیدرود گفت: اجرای عملیات ساخت پل بزرگ سفیدرود با عرشه فلزی و پایه‌هایی با ۲ دهانه ۴۰ و ۵۰ متری به طول کلی ۹۰ متر، عرض ۵.۵ متر و عرض پیاده رو کناری ۵۰ سانتیمتر در بحرانی‌ترین قسمت رودخانه و در محدوده استملاکی سد سفیدرود منجیل با به کارگیری به روزترین اصول فنی و مهندسی در حال انجام است.

او هدف از ساخت این پل را تسهیل دسترسی، بهبود کیفیت تردد و روان سازی و حذف گره ترافیکی مسیر اعلام و تصریح کرد: محل قرارگیری این پل در محور اصلی منجیل _ سه راهی طارم شهرستان رودبار نقش چشمگیری در جابجایی مسافران، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور دارد.

ناظر پروژه پل بزرگ سفیدرود افزود: در حال حاضر پل قدیمی بین ۲ شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سفیدرود استفاده می‌شود. 

به گفته عالمی، با توجه به اینکه مسیر عبوری از پل فلزی موجود ظرفیت تردد یک خودرو را دارد و نیز بخشی از مسیر راه فرعی طارم رودبار به منظور عملیات اجرایی بخش دوم آزادراه منجیل - رودبار مسدود شده است و محدودیت مراودات تجاری و کشاورزی دو سویه شهرستان طارم با شهرستان‌های استان گیلان، تکمیل این طرح در حداقل زمان ممکن با همت مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

او همچنین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل فلزی که این روز‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی و ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، راه گیلان به استان‌های همجوار اعم از زنجان، قزوین، اردبیل و ... هموار می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

پروژه ساخت پل بزرگ سفیدرود در شهریور سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده بود. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد