Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی با اشاره به اینکه هدف اصلی و جدی مسئولان در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مردم است،گفت: این امر در دولت سیزدهم با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.

ارائه بیش از ۳۰ هزار خدمت به جامعه عشایری

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تزریق بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا، بیش از ۴۰۰ هزار نمونه‌گیری کرونا، خدمات به بیش از ۵۳ هزار بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها، افتتاح ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در هفته دولت، آماده‌سازی دستگاه‌های CT آنژیو و MRI در بیمارستان‌ها، ارائه خدمات بهداشتی، غربالگری، مبارزه با بیماری‌ها، درمان و مراقبت بیماران واگیر و غیرواگیر، ارائه بیش از ۳۰ هزار خدمت به جامعه عشایری در کنگره بزرگداشت ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری و ارائه خدمات در مناطق محروم و صعب‌العبور را از جمله خدمات مهم و شاخص دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در تشریح عملکرد حوزه بهداشت استان به مناسبت هفته دولت بیان کرد: برنامه‌ها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان تنها در تامین ۲۵ درصد سلامت جامعه موثر است و ۷۵ درصد دیگر وابسته به مشارکت بین‌ بخشی برای پیشبرد اهداف عالی حوزه سلامت است.

وی ضمن اشاره به بحران اخیر قطعی آب در برخی نقاط استان اظهار داشت: تامین و توزیع آب آشامیدنی به عهده شرکت آب‌منطقه‌ای و آبفا بوده است و دانشگاه علوم پزشکی استان فقط نقش نظارتی دارد.

بیش از ۲ هزار نمونه‌برداری‌ از آب توزیع‌شده انجام شد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انجام بیش از ۲ هزار نمونه‌برداری‌های مختلف از آب توزیع‌شده در این مناطق خبر داد و مطرح کرد: مدیریت این شرایط حتی از اپیدمی کرونا اهمیت بیشتری داشت که خوشبختانه طغیانی رخ نداده و همواره آب آشامیدنی بهداشتی بوده است.

احمدی با اشاره به حجم بالای مسافرت‌ها با توجه به رفع برخی محدودیت‌های کرونایی به دنبال واکسیناسیون وسیع و کاهش جدی آمار موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا، ارائه آموزش بهداشت برای افزایش سواد سلامت، تشدید نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، دهه اول ماه محرم و... خاطرنشان کرد: تشدید نظارت‌ها و آموزش‌ها در ایام پیش رو و اربعین حسینی نیز تداوم دارد.

وی افزود: میزان موفقیت برنامه‌های حوزه سلامت به میزان مشارکت مردم و همکاری سایر دستگاه‌ها وابسته است که خوشبختانه تاکنون این مشارکت خوب و قابل تقدیر بوده است.

تاثیر سبک زندگی سالم بر سلامت افراد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر تاثیر سبک زندگی سالم بر تامین سلامت افراد تاکید کرد و اظهار داشت: با اقدامات ساده مانند مصرف به اندازه نمک، چربی و شکر، کاهش و توقف مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر و افزایش فعالیت فیزیکی می‌توان از بروز بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله فشارخون و دیابت و سرطان‌ها پیشگیری کرد.

احمدی، دامنه جامعه هدف و تحت پوشش خدمات حوزه بهداشت را بسیار وسیع و شامل دوران پیش از ازدواج، بارداری، نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی، سالمندی، شاغلین ادارات و... دانست و مطرح کرد: مرکز بهداشت استان برای تمامی افراد جامعه هدف بسته‌های خدمت تخصصی پیش‌بینی کرده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۳۱۵ مرکز بهداشتی درمانی و ۱۰ شبکه بهداشتی درمانی سطح استان در حال ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس

کلیدواژه: علی احمدی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن

بانک دی با انعقاد قرارداد معادل ۸۵۷ میلیارد ریال، ۶۶ درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، مجموع سهیمه بانک دی برای 3 سال متوالی (از شهریور 1400 الی شهریور 1403) مبلغ 2750 ملیارد ریال بوده است که این بانک تا تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری در بخش «تسهیلات ساخت خودمالکی» مبادرت به انعقاد 21 قرارداد مشارکت برای ساخت 226 واحد مسکونی به مبلغ 857 میلیارد ریال کرده است که تاکنون 200 میلیارد ریال از این مبلغ به متقاضیان پرداخت شده است.

تاکنون 43 درخواست فعال معادل 1286 میلیارد ریال در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای بانک دی ثبت شده است که از این میزان تعداد 22 درخواست معادل 499 میلیارد ریال در مرحله رسیدگی و تکمیل پرونده است که بانک دی با انعقاد قرارداد معادل 857 میلیارد ریال، 66 درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.

همچنین گفتنی است در بخش نهضت ملی مسکن نیز هیچگونه درخواستی در سامانه برای بانک دی به ثبت نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد