Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان به شدت از عملکرد داور بازی بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ انتقاد کرده است

در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا با نتیجه 1-1 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ متوقف شد.

طرفداری | باواریایی‌ها در این بازی دروازه مونشن گلادباخ را به توپ بسته بودند اما حملات آن‌ها هر بار به دفاع متراکم این تیم و البته سدی به نام یان زومر برخورد می‌کرد و در نهایت موفق شدند با گل لروی سانه در دقیقه 83 از شکست مقابل گربه سیاه‌شان بگریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه‌ای که به نظر نمی‌رسد به هیچ عنوان یولیان ناگلزمان از آن رضایت داشته باشد. به نقل از اسکای و (ESPN)، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی ، علاوه بر صحبت درباره نتیجه به دست آمده، به تاکتیکی که حریف‌شان در این بازی از آن استفاده می‌کرد نیز طعنه زد. او گفت:

ما 35 شوت به سمت دروازه داشتیم و این عدد بدی نیست.  گلادباخ دو اتوبوس را مقابل دروازه خود پارک کرده بود. عملکرد خوبی داشتیم تنها چیزی که می‌توانم بابت آن تیم را سرزش کنم تبدیل کردن موقعیت‌هایمان به گل است. با وجود نتیجه، فکر می‌کنم این بهترین بازی ما تا اینجای فصل بوده است.

 دنیل اشلاگر داور این بازی نیز با عملکردی که از خود امشب ارائه داد، به شدت مورد انتقاد یولیان ناگلزمان قرار گرفته است. ناگلزمان اعتقاد دارد که این داور در بیش‌تر صحنه‌ها به سود گلادباخ سوت زده است. ناگلزمان در این‌باره گفت:

 عملکرش افتضاح بود و من از دست او عصبانی بودم. او تمام موقعیت‌های 50-50 را به سود گلادباخ سوت می‌زد. تمام آن‌ها را! بازیکنان آن‌ها 25 بار روی زمین دراز کشیدند تا زمان بازی را بگیرند. در هر صورت من نمی‌دانم، موقعیت‌های 50-50 را برای هر دو تیم باید بگیرید. کریستوف کرامر در دقیقه 28 روی لروی سانه مرتکب خطا شد اما هیچ ضربه آزادی به سود ما گرفته نشد. حدود 20 خطا وجود داشت که می‌توانست برای هر دو طرف گرفته شود اما همه آن‌ها به سود گلادباخ گرفته شدند. جو خوبی در استادیوم حکمفرما بود و داور به بهترین نحو نقش خود را ایفا کرد. اکنون نیز احتمالا جریمه شوم. 

 ناگلزمان همچنین در دقیقه 80 پس از صحبت با داور چهارم نیتزل پترسن نیز کارت زرد دریافت کرد. او در این‌باره گفت:

 من از او پرسیدم که آیا هدستت کار می‌کند یا خیر. این یک سوال احمقانه از سوی من بود که یک کارت زرد نیز در بر داشت.

 یان زومر در این مسابقه عملکرد فوق العاده را از خود ارائه داد و با 19 سیو، رکورد بیش‌ترین سیو تاریخ بوندسلیگا را شکست. او یکی از ارکان اصلی گلادباخ در به دست آوردن این تساوی مقابل بایرن مونیخ بود. ناگلزمان در مورد او گفت:

 او هر چیزی را سیو کرد. اکنون می‌تواند یک هفته مرخصی بگیرد.

دایو اوپامکانو با اینکه در هفته‌های اخیر عملکرد خوب و قابل اطمینانی داشته است، با اشتباهش در دقیقه 43 باعث شد گلادباخ توسط تورام به گل اول خود دست یابد. ناگلزمان در مورد او گفت:

 او قبل از گل اول، تصمیم اشتباهی گرفت اما به جز آن مانند دیگر بازی‌هایش در این فصل، عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داد.

در دقیقه 85 و مدت کمی پس از آنکه لروی سانه گل تساوی بایرن مونیخ را به ثمر رساند، یولیان ناگلزمان تصمیم گرفت ماتیاس دلیخت را به جای او وارد زمین کند. او در مورد این تصمیمش، گفت:

 ماتیاس بهترین بازیکن ما در ضربات سر است. تعداد کمی از بازیکنان در اروپا وجود دارند که به خوبی او در این موضوع باشند.

 

اخبار داغ 

ارزش تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از نگاه ترنسفرمارکت گل گهر سیرجان - سپاهان؛ یک بازی فراتر از سطح لیگ ایران! فرنکی دی یونگ بر سر کاهش دستمزد با بارسلونا مذاکره می کند طلسم 288 دقیقه گل نزدن پرسپولیس شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم

اریک تن هاخ معتقد است برای بازگرداندن منچستریونایتد به فرم خوب به «جنگیدن» ادامه می‌دهد.

طرفداری | منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، تاتنهام و آرسنال در لندن، این بار مقابل کریستال پالاس باخت سنگینی را تجربه کرد.

شکست 4-0 در سلهرست پارک شمار باخت‌های فصل دوم اریک تن هاخ را به عدد 13 رساند. عددی که در تاریخ منچستریونایتد بی‌سابقه است و این باشگاه را در رتبه هشتم قرار می‌دهد، جایگاهی که هرگز آن را تجربه نکرده بود. تیم سرمربی هلندی خلاف صحبت‌های او در مورد «پویایی» سبک بازی، مقابل تیم اولیور گلاسنر حرفی برای گفتن نداشت تا شیاطین سرخ در آستانه از دست دادن سهمیه اروپایی باشند. اریک تن هاخ در اولین واکنش به بازی گفت:

کاملا واضح است که عملکردی بسیار ضعیف بود. ما آنطور که می‌خواستیم عمل نکردیم و این به اندازه کافی خوب نیست. ما بسیار ناامید هستیم. دلایلی همیشه وجود دارد، همه خط دفاع ما را می‌بینند، ما مشکلات بزرگی داریم. در نهایت، باید با آن کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. به عنوان تیمی مثل منچستریونایتد باید عملکرد بهتری وجود داشته باشد. بازیکنانی که در زمین بودند باید بهتر عمل کنند. کاملا شایسته شکست بودیم. عملکرد ما آن چیزی نبود که انتظار داشتیم. گل اول کریستال پالاس نباید به این نحو رقم می‌خورد. ما دستورالعمل‌های مشخصی در مورد دفاع تیم داده بودیم. بازیکنان ما این موارد را رعایت نکردند و ما تنبیه شدیم. 

کاسمیرو شب بسیار بدی را گذراند. اریک تن هاخ در مورد او گفت: 

نمی‌توانیم فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم. ما باید روی عملکرد تیمی را مدنظر قرار دهیم. عملکرد خوبی نبود و باید یکشنبه بهتر باشیم. باید از این بازی درس بگیریم و پیشرفت کنیم. واقعا از هواداران قدردانی می‌کنم. آن‌ها از ما حمایت می‌کنند. آن‌ها هم می‌بینند که ما مشکلات خود را داریم. باید با هم متحد باشید. باید مسئولیت‌پذیر باشید. هواداران چنین حمایت عظیم و فوق‌العاده‌ای به ما دادند.

آیا اریک تن هاخ سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد است؟ 

قطعا. می‌توانم شرایط را تغییر دهم. به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم را به بهترین شکل آماده کنم. ما مشکلات زیادی داریم. تنها تمرکزی که دارم این است که با تیمم عملکرد بهتری داشته باشم. فقط به بهبود تیمم فکر می‌کنم. به جنگیدن ادامه می‌دهم. باید مثل هواداران خارج از خانه‌مان بجنگیم و تسلیم نشویم. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏