Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:32:08 GMT

۱۰ مصدوم در سانحه رانندگی در محور سقز- بوکان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۱۸۴

۱۰ مصدوم در سانحه رانندگی در محور سقز- بوکان

محمد سرکوت غوثی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دقایقی قبل برخورد ۳ خودرو شامل ۲ دستگاه سایپا و یک دستگاه سواری پراید در محور سقز - بوکان حوالی روستای سرا ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: با حضور آتش نشانی، راهداری و سه دستگاه آمبولانس اورژانس پایگاه سرا و منطقه ۴ شهری، مصدومان به بیمارستان شفا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هلال احمر شهرستان سقز خاطرنشان کرد: علت سانحه رانندگی توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.

کد خبر 5574660

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز سقز تصادفات رانندگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ناصر صبوری غیاثوند با اشاره به وقوع حادثه در محور قزوین به زنجان اظهار کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در کیلومتر یک محور آزاد راه قزوین- زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز، پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۸ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان یادآور شد: یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس