Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:50:04 GMT

افتتاح 300 میلیارد تومان پروژه شهرداری‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۰۸۱۳

افتتاح 300 میلیارد تومان پروژه شهرداری‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شب گذشته در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در خدمت مردم شریف بندرلنگه بودیم ابتدا طرح‌های مرتبط با آبرسانی به روستاهای بخش مهران سپس پروژه‌های دریایی و بندری این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: یک پروژه شهرداری بندرلنگه هم امروز به نمایندگی از پروژه‌های شهرداری‌های تمام استان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان گفت: مجموع اعتبار تمام پروژه‌های شهری استان بیش از 300 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته رشد بسیار زیاد و قابل توجهی را تجربه می‌کند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های شهری در دولت سیزدهم برای ما مهم است چرا که کیفیت زیست شهری و بالا بردن کیفیت خدمات شهری جزو برنامه‌های اصلی دولت است و از همین رو تلاش می‌کنیم تعداد پروژه‌ها در سال آینده دو برابر شود و محیط شهری بهبود پیدا کند به همین منظور هم به دنبال ایجاد تفریحات ساحلی و تفریحات متکی بر بوم و جغرافیای هر منطقه هستیم.

گفتنی است عصر امروز با حضور استاندار هرمزگان پروژه عملیات آسفالت معابر کوی حسین آباد جنوبی شهر بندرلنگه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به نمایندگی از تمام پروژه‌های شهرداری‌های استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری هرمزگان آسفالت معابر افتتاح پروژه های شهرداری ها بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم

استاندار قم گفت: دولت برای متروی قم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و برای منوریل هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان بازدید از ایستگاه شهید مطهری متروی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت مصمم است پروژه‌های حمل و نقل شهری را به هر روش ممکن به سرانجام برساند که هم مترو و هم منوریل شامل این سیاست می‌شوند.

وی با اشاره به توافقات با شرکت چینی برای ساخت واگن متروی قم افزود: اگر امروز سفارش منوریل را ثبت کنیم، در مدت هفت ماه می‌توان آن را ترخیص کنیم.

استاندار قم درباره زمان بندی راه اندازی فاز یک متروی قم اظهار داشت: یک سری مقدماتی برای انجام پروژه‌ها وجود دارد که مقدمات سفارش واگن مترو مسائل ارزی است.

آقامیری با اشاره به اینکه رئیس جمهور پیگیر راه اندازی متروی قم است اضافه کرد: توافقات با شهرداری مشهد برای استقراض قطار به نتیجه نرسید اما برای قرارداد شرکت چینی زحمت‌هایی که شهردار محترم و شهرداری کشیدند، موجب شده اتفاقات خوبی رقم زده شود و ما این اتفاقات را حرکت به سمت جلو تلقی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فاز اول متروی قم آماده است افزود: با سه رام قطار می‌توان این فاز را راه اندازی کرد و دولت و شهرداری در حال تلاش هستند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دولت از این نوع پروژه‌ها حمایت می‌کند ابراز داشت: همین امسال بابت این پروژه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق اختصاص داده است و هزار میلیارد تومان برای منوریل تخصیص داده شده است.

آقامیری ادامه داد: شهرداری قم هم باید زحماتش را تکمیل کند و همین حمایت‌ها را ادامه دهند تا این پروژه به نتیجه برسند.

کد خبر 749820

دیگر خبرها

  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه