Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:54:12 GMT

لوح فشرده ۱۱۰ مستند نخبگان کشور رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۳۲۳

لوح فشرده ۱۱۰ مستند نخبگان کشور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه ۵ شهریور مصادف با روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروساز، مراسم رونمایی از یکصد و ده مستند نخبگان با عنوان «نگین» با حضور ناصر باقری مقدم قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما، عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، عباس بایرامی رئیس سازمان تاریخ و ادبیات دفاع مقدس و حجت الاسلام فخرزاده از فعالان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی و برنامه سازان رادیو ایران و جمعی از مدیران بنیاد ملی نخبگان در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان ضمن تشکر ازبرنامه سازان «نگین» و رادیو ایران گفت: این فعالیت فرهنگی از مهر ماه سال 1399 آغاز شد و ابراز امیدواری کرد این همکاری‌های فرهنگی تکرار شود.

در این مراسم نماهنگ‌هایی از برنامه رادیویی «نگین» ویژه دانشمند مؤمن و جهادگر دکتر کاظمی آشتیانی فرزند صالح انقلاب، دکتر تقی رضایی و دکتر ابوالقاسم سلطانی پخش شد.

در قسمت دیگری از این مراسم، مدیر رادیو ایران اظهار داشت: برنامه‌های «ژرفا»، «باغ هنر»، «پلاک هشت»، «سیمای فرزانگان» و «خاص باشید» از دیگر برنامه‌های این شبکه است که به موضوع نخبگان و فرزانگان و دانشمندان ایرانی می‌پردازد.

همچنین قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن آرزوی سلامتی برای خادمان این اثر فرهنگی اظهار داشت: هدف اولیه بنیاد ملی نخبگان ضمن ارائه تعریفی از نخبگی ضرورت ایجاد یک گفتمان نخبگی در کشور را یادآور شد و ریشه این گفتمان در الگوسازی با برنامه‌سازی مناسب دانست.

در ادامه مراسم علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما قول همکاری تصویری بر 110 برنامه «نگین» را داد. در این مراسم از یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران، عبدالله علایی تهیه کننده برنامه «نگین»، حسن همایی و فاطمه آل عباس از گویندگان برنامه «نگین » تقدیر و تشکر شد. در پایان نیز با حضور مهمانان از لوح فشرده ۱۱۰ مستند نخبگان رونمایی شد.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از لوح فشرده ۱۱۰ مستند نخبگان، شنبه 5 شهریور در جمع اصحاب قلم و بنیاد ملی نخبگان و مدیران و برنامه سازان رادیویی ساعت 14:00 در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نخبگان رادیو ایران مستند نخبگان معاونت صدا بنیاد ملی نخبگان مستند نخبگان رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل