Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:41:12 GMT

ادعای برادر پوگبا: شخصیت واقعی او را افشا می‌کنم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۴۳۳

ادعای برادر پوگبا: شخصیت واقعی او را افشا می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حواشی و جنجال همیشه پیرامون پوگبا وجود داشته و او در طول سال‌های حضورش در منچستریونایتد بارها این موضوع را نشان داده است. 
این ستاره فرانسوی پس از پایان مهلت قراردادش با یونایتد، از این باشگاه جدا شد و به یوونتوس بازگشت اما مصدومیت باعث شد که تا به حال موفق به حضور در میدان برای این تیم نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند نگرانی‌ای از بابت حضورش در جام جهانی وجود ندارد و گفته می‌شود مصدومیت او تا آن زمان رفع خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد که جنجال دیگری برای این بازیکن در راه است. 
ماتیاس پوگبا ویدیویی از خود منتشر کرده و مدعی شده است که قصد دارد مسائل مهمی را درباره برادرش افشا کند تا شخصیت واقعی او را نشان دهد. 


او در این ویدیو می‌گوید که خیلی زود جزئیاتی را درباره این بازیکن مطرح خواهد کرد تا نشان دهد که پل مردی که دنیا تصور می‌کند نیست، الگوی خوبی برای بچه‌ها و جوانان به حساب نمی‌آید و شایستگی بازی در جام جهانی در ترکیب تیم ملی فرانسه را ندارد. 
مشخص نیست که هدف برادر این ستاره یوونتوس که در این ویدیو در حال خواندن این متن از روی کاغذ است دقیقا چیست اما به نظر می‌رسد که اختلاف بین این دو نفر باعث شده است که او تصمیم به اقدامی جدی علیه برادرش بگیرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران