Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:13:12 GMT

عدم تزریق اعتبارات حوزه عمرانی در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۴۸۴

عدم تزریق اعتبارات حوزه عمرانی در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری شامگاه شنبه گفتگویی با اشاره به شرایط مالی سخت دولت گفت: در حالی وارد ششمین ماه سال ۱۴۰۱ شده‌ایم که هنوز هیچ اعتباری در حوزه عمرانی در سطح کشور تزریق نشده و همه کارها با پول‌های سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

وی افزود: کلیت نظام به این نتیجه رسیده که برجام باید به سرانجام برسد ما در این مدت منتظر بودیم که آمریکا بتواند خود را مدیریت کند اگرچه تندروهای آمریکا و اسرائیل فشارهایی وارد می‌کنند اما طبق آخرین اخبار دریافتی، قرار است برجام در سه مرحله پیگیری شود و این موضوع بخشی از مشکلات ما در حوزه‌های مختلف را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به وضعیت بد اینترنت و مخابرات عنوان کرد: سال گذشته ۶۰۰ کیلومتر سرقت کابل داشتیم که تاکنون فقط ۳۰۰ کیلومتر آن جبران شده است.

وی با بیان اینکه قیر ۲۰۰ هزار تومانی ۶ سال پیش هم اکنون تنی ۱۱ میلیون تومان شده است، افزود: در سال ۹۸ راهداری حتی یک پروژه آسفالت در شهرستان رودسر نداشت اما در سال ۱۴۰۰، ۱۰ پروژه راهداری و بیش از ۴۵ روستا آسفالت شده است.

حجت الاسلام صفری اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که در شرایط سخت نیز می‌توان کار کرد اگر اراده کار کردن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه از آموزه‌های طب سنتی، اسلامی و حتی طب روز استفاده آن‌چنانی نمی‌کنیم، گفت: آسیب‌های ما در این حوزه رو به افزایش است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در بیمارستان املش منجر به ورود تجهیزات و امکانات به این بیمارستان شد، ادامه داد: امروز توسعه این بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ورود خیرین به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان رودسر نمود آن‌چنانی ندارد و باید پررنگ‌تر شود، بیان کرد: در شرایطی که نیروهای شرکتی برخی سازمان‌های دولتی مانند آب و فاضلاب و راهداری ۴ ماه است که حقوق نگرفته‌اند افزایش تجهیزات و امکانات بیمارستان‌ها نیازمند تلاش بسیار زیاد است.

کد خبر 5573755

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتبارات محمد صفری مجلس شورای اسلامی طرح های عمرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهار داشت: به طور مثال قطعاً هیچ کس نمی‌تواند موضوع آسفالت را منکر شود، درگذشته متوسط آسفالت ۷۰۰ هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزار تن رسیده است و یا همچنین افتتاح پی در پی پروژه‌ها در شنبه‌های امید و افتخار و گشایش‌هایی که در پروژه‌ها اتفاق افتاده است.

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیراً اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار ۳۰ همت متمم ارائه شده است و امسال حتماً به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم ۸۰ هزار میلیارد تومان فقط به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی، همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم می‌باشد.

کد خبر 6090568

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد