Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:34:30 GMT

دیدار هیئت بلندپایه جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۷۴۰

دیدار هیئت بلندپایه جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش، روز گذشته شنبه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی انجام شده است که منابع خبری روز گذشته اعلام کردند: اعضای هیئتی از رهبران و اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در بیروت دیدار کردند.

هیئت حماس متشکل از صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی و نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه، زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی و شماری دیگر از رهبران این جنبش بود.

طرفین در این دیدار به بررسی آخرین تحولات فلسطین و منطقه، تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت در اراضی اشغالی، نتایج و دستاوردهای نبرد وحدت میدان‌ها (نبرد ۳ روزه در غزه) و فداکاری‌های اسرای فلسطینی پرداختند. دو طرف همچنین بر روابط مستحکم بین حماس و جهاد اسلامی و همکاری با یکدیگر برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین تاکید کردند.

باید تأکید کرد که این دیدارها، توطئه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و چنددستگی در میان گروه‌های محور مقاومت ناکام گذاشته است.

کد خبر 5574807

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس حزب الله لبنان سید حسن نصرالله صالح العاروری روسیه ایالات متحده امریکا عراق جنگ اوکراین رژیم صهیونیستی اوکراین سوریه فلسطین افغانستان ترکیه ایران تایوان حزب الله لبنان جو بایدن دفتر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی