Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:42:04 GMT

لیورپول رکورد یونایتد را تکرار کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۱۷۵۷

لیورپول رکورد یونایتد را تکرار کرد

لیورپول مقابل بورنموث ۹ گل به ثمر رساند و رکورد لیگ برتر را تکرار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دیروز (شنبه) چند دیدار برگزار شد که در یکی بازی‌ها لیورپول با ۹ گل بورنموث را در هم کوبید. در این دیدار لوئیز دیاز و روبرتو فیرمینو هر کدام دو بار، کریس مفام (گل به خودی)، هاروی الیوت، آلکساندر آرنولد، فیرجیل فان دایک، و فابیو کاروالیو گلزنی کردند تا بردی پرگل برای لیورپول ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول رکورد پرگل ترین پیروزی تاریخ لیگ برتر را در این دیدار به دست آورد. پیش از این، سه بازی با نتیجه ۹ بر صفر در لیگ برتر به پایان رسیده بود: منچستریونایتد - ایپسویچ در سال ۱۹۹۵، لسترسیتی - ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۹ و منچستریونایتد - ساوتهمپتون در سال ۲۰۲۱ این دیدارها بودند.

در صورتی که لیورپول یک گل دیگر در این دیدار به ثمر می رساند می توانست اولین پیروزی دو رقمی تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. 

بعد از این دیدار لیورپول با ۵ امتیاز به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرده است و بورنموث با سه امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت. در هفته بعد، لیورپول که اولین پیروزی فصلش را کسب کرده است، در  خانه میزبان نیوکاسل خواهد بود و بورنموث در همان روز در خانه به مصاف وولوز خواهد رفت.

منچسترسیتی در حالی که دو بر یک از کریستال پالاس عقب بود توانست با هت‌تریک ارلینگ هالند ۴ بر ۲ به برتری برسد و بردی شیرین را در خانه به دست بیاورد. چلسی، آرسنال و یونایتد نیز این هفته برنده شدند تا تمام مدعیان قهرمانی روز خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!