Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک ارتحال عالم فرزانه آیت‌الله شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی اصفهانی را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

ارتحال عالم ربانی، زاهد وارسته، خدمتگزار اسلام و اهل‌بیت (ع) و نظام اسلامی مرحوم آیت‌الله ناصری که عمر پربرکت خود را صرف تحصیل، تعلیم، تبلیغ و هدایت جامعه نمودند و عالمی متخلق به اخلاق کریمه و دلسوز نظام، امام راحل و رهبری معظم انقلاب بودند را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با شهدا و صالحان و برای بازماندگان مکرم صبر، اجر و حسن توفیق مسئلت می‌نمائیم.

آیت‌الله محمدعلی ناصری مجتهد، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان امروز جمعه در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

این عالم ربانی ۱۳۰۹ در اصفهان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را ابتدا در دولت آباد آغاز کرد و سپس در حوزه علمیه اصفهان ادامه داد. در ۱۴ سالگی با مهاجرت پدرش به نجف اشرف راهی نجف شد. پس از سه سال از برگشت پدر به ایران، او همچنان به ادامه تحصیل در نجف پرداخت و وارد مدرسه صدر نجف شد.

آیت‌الله ناصری در دوران عمر بابرکتش از محضر علمایی چون محمد کوفی، سیدمحمد کشمیری، شیخ عباس قوچانی، سیدهاشم حداد، سیدجمال‌الدین گلپایگانی به همراه شخصیت‌های عرفانی و اخلاقی چون علامه طباطبایی، محمداسماعیل دولابی بهره برد و به اذعان شیخ علی بهجت هیچکس مثل ایشان با آیت الله بهجت نشست صمیمانه نداشت.

کد خبر 5574809

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پیام تسلیت فرزاد مخلص الائمه آیت الله ناصری هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی قزوین اربعین 1401 اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد