Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان پروژه تقاطع غیرهم‌سطح (دوربرگردان) ورودی دانشگاه زنجان با حضور مسئولان استانی و وزیر دادگستری کلنگ‌زنی شد.

مسعود بیات‌منش صبح امروز (۶ شهریورماه) در برنامه آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی استان، با اشاره به اهمیت جایگاه علمی و اجتماعی این دانشگاه در سطح استان، عنوان کرد: دانشگاه زنجان یکی از دانشگاه‌های پرافتخار استان در زمینی به مساحت ۴۴۰ هکتار بنا شده و یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور، پذیرای بیش از ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به لزوم استقرار تقاطع غیرهم‌سطح در این محور، اظهار کرد: با توجه به وجود تقاطع هم‌سطح در این محور و احتمال بروز تصادفات رانندگی و مشکلات عبور و مرور، این نیاز احساس شد تا با ایجاد یک تقاطع غیرهم‌سطح، فرآیند عبور و مرور دانشجویان و همشهریان در این محور به این وسیله تسهیل شود.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه عمرانی، بیان کرد: منابع مالی این پروژه از محل طرح‌های پرحادثه اداره‌کل راهداری تامین شده و پیمانکار این پروژه شرکت جهاد نصر استان زنجان است که سابقه اجرای پروژه‌های موفقی مانند پل امام حسن مجتبی (ع) را در کارنامه کاری خود دارد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای زمان بهره‌برداری از این پروژه مواصلاتی، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پروژه مذکور طی فرآیند ۱۲ ماهه و در موعد هفته دولت در سال آتی و یا هفته دفاع‌مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم این طرح در تسهیل فرآیند عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگی در این محور موثر واقع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان طرح عمرانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر