Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه عده‌ای به‌جای انجام رسالت خود بلندگوی دشمن شده‌اند گفت: اصحاب رسانه به گونه‌‌ای مطالبه‌گری کنید که دشمن از کلام‌تان سوءاستفاده نکند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار منصور زمانی ‌در جلسه هم‌اندیشی مشاور رسانه‌ای رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح کشور با جمعی از اصحاب رسانه بسیجی گیلان اظهار داشت: رسانه امروز در خط مقدم قرار دارد و همواره مهم‌ترین نقش را در جامعه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به جایگاه گفتمان و کلام در حوزه رسانه تصریح کرد: رسانه به‌عنوان مهم‌ترین عنصر گفتمان در هر جامعه‌ای معرفی می‌شود و متاسفانه امروز جبهه رسانه‌ای دشمن تمام امکانات و اهتمام خود را علیه کشورمان به‌کار گرفته‌ است‌.

سردار زمانی ابراز داشت: دشمن حتی از برخی تولیدات رسانه‌ای کشورمان سوءاستفاده می‌کند لذا کار اصحاب رسانه سخت‌تر شده است چراکه یک‌ جهاد تبیین در پیش روی خود دارند و القاء امید و امیدآفرینی‌ در جامعه و در عین حال بیان ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها جزو وظایف اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه عده‌ای به‌جای انجام رسالت خود بلندگوی دشمن شده‌اند تصریح کرد: اصحاب رسانه به گونه‌‌ای مطالبه‌گری کنید که دشمن از کلام‌تان سوءاستفاده نکند و بدانید زمانی اصلاح‌گر خواهید بود که سخن‌تان را طوری بیان کنید که مخاطب بپذیرد بنابراین بهانه دست دشمن ندهید.

مشاور رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به ارتباط تنگاتنگ حوزه ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح کشور با مسئولان کشوری از جمله وزیر ارشاد و معاون مطبوعاتی ایشان ابراز داشت: برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصحاب رسانه حتماً مطالبه‌گری خواهیم کرد.

وی خطاب به اصحاب رسانه گیلان گفت: شما در خط مقدم نیروهای مسلح هستید و‌ این توانایی را دارید که نیروهای مسلح را به‌لحاظ تولید قدرت و اقتدار به دنیا بشناسانید از سوی دیگر رسانه‌های دشمن دروغ و بی‌حیایی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند اما شما شرم، حیا و بیان واقعیت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید.

ایستادگی مقابل هجمه‌های سنگین دشمن امروز رسالت مهم اصحاب رسانه دغدغه‌مند است

سرهنگ پاسدار مهدی‌ پارسا مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز ‌با اشاره به 2 رسالت مهم بسیج رسانه در استان اظهار داشت: تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای‌ و گسترش آن از جمله رسالت‌های مهم بسیج رسانه‌ است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان هجمه سنگین دشمن در حوزه رسانه‌ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:  جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر استکبار جهانی ایستاد و در این آزمون بزرگ سربلند شد.

پارسا خاطرنشان کرد: امروز اگرچه نسبت به جبهه رسانه‌ای دشمن دستمان خالی است اما اصحاب رسانه دغدغه‌مند با همت خویش لحظه‌ای قلم بر زمین نگذاشتند و با تولیدات رسانه‌ای خویش مقابل هجمه‌های سنگین دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه 85 درصد جامعه هدف اصحاب رسانه گیلان عضو بسیج رسانه هستند گفت: با تلاش و همت اصحاب رسانه استان، رویدادها و جشنواره‌های مختلفی را در سطح استان برگزار می‌کنیم و تعامل خوبی با مجموعه‌هایی همچون خانه مطبوعات، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و سایر مجموعه‌ها داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به قدمت فعالیت رسانه‌ای در گیلان افزود: نشریه خیرالکلام نخستین نشریه‌ای بوده که حدود 100 سال پیش در گیلان به چاپ رسید که‌ نشان از قدمت فعالیت‌های رسانه‌ای در گیلان دارد و امروز این استان جزو پنج استان برتر کشور از حیث رسانه است.

پارسا با بیان اینکه تاکنون 7 جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گیلان برگزار شده است ابراز داشت: گیلان 8 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و در عرصه رسانه نیز شهدایی را تقدیم کرده است و امیدواریم ادامه‌دهنده واقعی راه و سیره شهدا باشیم.

انتهای پیام/612/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل نیروهای مسلح کشور استان گیلان رسانه استان اصحاب رسانه بسیج رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست