Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در طول یک سال گذشته و با روی کار آمدن دولت مردمی تحول بسیار بزرگی در شهرستان کوه‌چنار صورت گرفته است. 
فرماندار کوه‌چنار ادامه داد: در این مدت؛ پروژه‌های بسیار بزرگ در حوزه جاده و راه از جمله روکش راه‌های اصلی و روستایی، آسفالت راه‌های روستایی و بهسازی معابر، چراغانی کردن خیابان‌ها و روشنایی معابر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی اضافه کرد: در حوزه آب نیز از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد بزرگترین اتفاقات و پروژه‌های آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده‌ایم و پروژه‌های بزرگی هم در حال انجام است.
او گفت: در حوزه گازرسانی یکی از بخش‌ها به عنوان بخش سبز معرفی شده است و در حال حاضر تمامی روستاها و خانوارهای شهری دارای گاز هستند؛ با ادامه روند و رویکرد دولت انقلابی در گازرسانی به روستاها تا پایان سال، دو روستای دیگر نیز صاحب گاز خواهند شد و با این اقدام تنها دو روستا از شهرستان از گازرسانی محروم هستند که با سیاست‌های دولت انقلابی قطعا این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.
هاشمی بیان کرد: در حوزه برق اتفاقات خوبی در خصوص توسعه شبکه رقم خورده و بیش از ۱۰۰۰پایه تیربرق در روستاها و بیش از ۵۰۰ چراغ روشنایی در روستاها تعویض و یا نصب شده است. در حوزه شهری هم تمامی نقاط کور و کم‌نور پوشش داده شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت سرمایه‌گذاران بسیاری وارد شهرستان شدند و با پذیرش سرمایه‌گذاران و حمایت و رویکرد دولت از سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از بخش صنعت در این شهرستان صورت گرفته است.

تعیین تکلیف پروژه راکد ۱۳ سال گذشته
فرماندار کوه‌چنار با اشاره به اینکه با زیرساختی که برای شهرک صنعتی در حال انجام است شاهد رشد و شکوفایی صنعت شهرستان خواهیم بود، گفت: در حوزه اجتماعی و تکریم ارباب رجوع با سرکشی مداوم و مستمر از روستاها و نقاط شهری و ارتباط مستقیم با مردم و استفاده از ظرفیت نخبگان، معتمدین و متنفذین، فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای برای تحقق سیاست مردمی کردن دولت و رسیدگی به مطالبات مردم اقدامات خوبی انجام شده است.
وی با اعتقاد به اینکه در هفته دولت پروژه‌های بسیار بزرگی به بهره‌برداری می‌رسد و طرح‌هایی نیز کلنگ زنی خواهد شد، گفت: امسال طرح‌ها و پروژه‌هایی از جمله زمین چمن‌های ورزشی، خانه بهداشت روستایی و پایگاه‌های جامع سلامت، مرغ‌داری، مسکن مردمی، آسفالت و بهسازی معابر روستایی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
هاشمی عنوان داشت: پروژه مسکن مهر که ۱۳ سال راکد بود و همچنین پروژه مسکن ملی در هفته دولت در شهرستان کوه چنار کلنگ زنی خواهد شد. 
فرماندار کوه‌چنار تکریم مردم با راه‌اندازی میزهای خدمت به صورت عمومی و در ادارات مختلف را از دیگر اقدامات خوب در این شهرستان دانست و گفت: در خصوص خدمات روستایی هم با راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت، مراکز بهداشتی، مدارس روستایی و مدارس نوسازی که با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است سعی کردیم خدمات به بهترین نحو ممکن به روستاییان ارائه شود.

شهرستان کوه‌چنار یکی از شهرستان‌های نوپای غربی استان فارس به مرکزیت شهر قائمیه است. قائمیه در ۱۳۱ کیلومتری شیراز قرار دارد 

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح پروژه شیراز دولت مردمی فارس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح پروژه شیراز هفته دولت افتتاح پروژه شیراز دولت مردمی فارس هفته دولت کوه چنار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس