Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار درجمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری علاوه بر ویژگی‌های عمومی در حوزه پلیس باید ویژگی‌های اختصاصی هم داشته باشد و انتشار اخبار پلیس متفاوت از سایر خبرهاست. او افزود: در انتشار اخبار پلیس اگر چه اطلاع رسانی به موقع مهم است، اما دقت بر سرعت تقدم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به متفاوت بودن انتشار اخبار پلیس تصریح کرد: زیرا گاهی در اوج ناامنی، انتشار یک خبر بیانگر اقتدار ملی و گاه در اوج امنیت ممکن است امنیت ملی را به خطر بیندازد. سردار ناظری گفت: احساس امنیت و آرامش جامعه مرهون اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است، اما می‌طلبد بین اخبار پلیس و اخبار امنیتی با حوزه‌های دیگر تفاوت باشد. سردار ناظری گفت: گاهی اوقات انعکاس برخی اخبار شیوه‌های ارتکاب جرم و فرار مجرم را ترویج می‌دهد که خبرنگاران باید حساس و دقیق باشند. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به پیاده روی اربعین و رزمایش بزرگ شیعیان و مسلمانان گفت: پلیس در سه حوزه مختلف ماموریت‌های مهم خود را در این زمینه انجام می‌دهد. او افزود: کرمان یکی از محورهای عبور و مرور زوار خارجی از کشورهای همسایه است که یکی از ماموریت‌های پلیس امنیت ترافیکی این محورها و نظارت بر رانندگان است. سردار ناظری تصریح کرد: امنیت زوار باطرح‌ها و دستورالعمل‌های خاص، امنیت اماکن و مواکب را از دیگر ماموریت‌های پلیس در ستاد اربعین عنوان کرد. 46 کد خبر 1667031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبرنگار رسانه اخبار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد