Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:02:09 GMT

فعالیت ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در مناطق آزاد تجاری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۶۸۹

فعالیت ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در مناطق آزاد تجاری

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سعید محمد  روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری شورای عالی مناطق آزاد و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سخنانی افزود: در حال حاضر ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی داریم که در سرار کشور فعالیت می‌کنند.

وی بیان‌ کرد: بخشی از این فعالیت ها مربوط به مناطق ویژه می‌شود که از پتانسیل های خوبی در حوزه حمایت از شرکت های دانش‌بنیان برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا، تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری و سازمان مناطق آزاد در راستای توسعه زیست بوم نوآوری در مناطق آزاد و حمایت های صادراتی از حوزه دانش بنیان امضا شد.

این تفاهم نامه در ۶ماده امروز در محل معاونت علمی و فناوری به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد رسید. زمان شروع همکاری مشترک از تاریخ امضای تفاهم‌نامه توسط طرفین و مبادله آن بوده و اعتبار آن به مدت سه سال شمسی تعیین شده است.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه سعید محمد دبیرامور مناطق آزاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی امضای تفاهمنامه دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی دانش بنیان ها علمی و فناوری مناطق آزاد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار