Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:30:58 GMT

اجتماع مردمی «وحدت میادین، در مسیر قدس» در ۵ شهر محور مقاومت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۲۷۵۶

اجتماع مردمی «وحدت میادین، در مسیر قدس» در ۵ شهر محور مقاومت

‍‍‍‍‍‍

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اجتماع مردمی همزمان فلسطینیان و گروه‌های مقاومت در ۵ میدان غزه، جنین، رفح، دمشق و بیروت ضمن گرامیداشت یاد شهدای نبرد اخیر، بر ضرورت ادامه مقاومت به عنوان تنها گزینه پیش روی فلسطینیان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری اجتماعی مردمی با عنوان «وحدت میادین، درمسیر قدس» که با حضور هزاران تن از ساکنین نوار غزه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد 44 شهید نبرد اخیر غزه با اسرائیل از جمله شهدای جنبش جهاد اسلامی همچون سرداران شهید تیسیر الجعبری و خالد منصور بر ادامه راه مقاومت تا آزادی کامل سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنرانی خود در این اجتماع مردمی ضمن محکوم کردن اقدامات دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بازداشت و شکنجه جوانان مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار توقف اقدامات مجرمانه این رژیم شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت وحدت ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت افزود: بسیاری از دولت‌های جهان چشمان خود را بر روی کشته‌شدگان ما و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و قدس و کرانه باختری می‌بندند.

النخاله همچنین تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس کرانه باختری را به شهرک بزرگی برای شهرک‌نشینانش تبدیل کرده که به قتل و تروریسم در حق فلسطینیان مشغول هستند.

 

در ادامه این مراسم حمزه سخنگوی نظامی گردان‌های قدس در سخنانی کوتاه گفت: نبرد وحدت میادین سبب از بین رفتن ابهت دشمن اشغالگر شد و این نبرد را تنها یکی از نقاط عطف در تاریخ مبارزه ملت و مقاومت فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس دانست.

در این نشست که به صورت همزمان در 5 میدان مرکزی شهرهای غزه، رفح، جنین، دمشق و بیروت برگزار شد خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این گرامیداشت با هدف دفاع از خط مقاومت و پاسداری خون شهدا برگزار شده است. وی در ادامه مقاومت مستمر در برابر اشغالگری را تنها گزینه ممکن تا زمان تحقق آرمان آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت همه فلسطینیان به وطن برشمرد.

زیاد النخاله: نه‌تنها تسلیم نخواهیم شد بلکه به مقاومت در برابر سیاست‌‌های رژیم اسرائیل ادامه خواهیم داددیدار زیاد النخاله با سید حسن نصراللهزوایای پنهان نشست مشترک سران حماس و جهاد اسلامی در غزه/ آیا نبردی جدید با اسرائیل در راه است؟

صدها تن از رهبران و گروه‌های سیاسی و نظامی فلسطینی، خانواده‌های شهدا با حضوردر این مراسم بر ضرورت تعهد و وفاداری همه فلسطینیان بر گزینه مقاومتی که توسط شهدای فلسطین ترسیم شده تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین جهاد اسلامی فلسطین کرانه باختری نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین جهاد اسلامی فلسطین کرانه باختری نوار غزه جنبش جهاد اسلامی زیاد النخاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعجاز مقاومت غزه در همراه و متحد کردن جنبش‌های دانشجویی سرتاسر دنیا علیه ظلم ورای مرزهای جغرافیایی است، گفت: اعتراضات زنجیره وار دانشجویان در حمایت از مردم غزه حتما بر تعدیل سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی اثرگذار است و امیدواریم به عاملی برای توقف نسل کشی در غزه و انزوای بیش از پیش اسرائیل در جهان بدل شود.

محسن پیرهادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اعتراضات دانشجویان دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه گفت: اگرچه زمانی ایستادگی مقابل جنایات امریکا و اسرائیل در فلسطین محدود به کشورها و تشکل های اسلامی بود اما در هفته‌های اخیر سرتاسر دنیا ضرورت توجه به این جنایات را فریاد می‌زنند و دانشجویان کشورهای اروپایی و امریکایی ورای تعلقات ایدئولوژیک و سیاسی خود پرچم دار این مبارزه شده‌اند.

پیرهادی با تاکید بر اینکه ذات تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی با مطالبه گری گره خورده است،افزود: جنبش‌های دانشجویی همیشه و در همه ادوار تاریخ موثرترین قشر در کلید زدن بزرگترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی بوده و این پتانسیل، آنها را به تاثیرگذارترین قشر در تحولات بدل کرده است .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعجاز مقاومت غزه در همراه و متحد کردن جنبش‌های دانشجویی سرتاسر دنیا علیه ظلم ورای مرزهای جغرافیایی است؛ اعتراضات زنجیره وار دانشجویان در حمایت از مردم غزه حتما بر تعدیل سیاست های امریکا و رژیم صهیونیستی اثرگذار است و امیدواریم به عاملی برای توقف نسل کشی در غزه و انزوای بیش از پیش اسرائیل در جهان بدل شود.

پیرهادی همچنین درباره تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر برای  ایستادگی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت: ماهیت عملیات وعده صادق، نمایان کردن توانمندی دفاعی و نظامی کشورمان بود اما اهمیت و بازتابش این عملیات، آن را به مانوری برای نشان دادن توان مقابله با تجاوزات و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین بدل کرد؛ اقتدار ایران در این عملیات توان نظامی و دفاعی اسرائیل را زیر سوال برد و انگیزه منتقدان و معترضان اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را برای ایستادگی و مقاومت در برابر اسرائیل دوچندان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست