Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از تمدید فرصت دانشجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین برای دفاع از پایان نامه تا پایان مهرماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزارت علوم، درباره برنامه های وزارت علوم برای حمایت از دانشجویان حاضر در پیاده روی اربعین و همزمانی این سفر با آغاز سال تحصیلی برخی دانشگاهها گفت: برخی دانشگاهها آغاز تقویم آموزشی خود را بعد از 15 شهریور و قبل از رویداد اربعین اعلام کردند که ما احتمال می دهیم، این تقویم تغییر کند و بستگی به ابلاغ نهایی معاونت آموزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** موجه بودن غیبت دانشجویان حاضر در پیاده روی اربعین

وی گفت: اگر این زمان به تعویق نیفتد، عدم حضور و غیبت  دانشجویان به دلیل عزیمت به پیاده روی اربعین موجه است.

کلانتری یادآور شد: در این ایام برخی از دانشجویان نیز درگیر دفاع از پایان نامه ها و رساله های دکتری هستند که طبق هماهنگی صورت گرفته با معاونت آموزشی وزارت خانه و دانشگاهها، مدت زمان دفاع از پایان نامه ها و رساله ها تا پایان مهر تمدید می شود تا دانشجویانی که قصد  عزیمت به پیاده روی اربعین را دارند، دچار نگرانی نشوند.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران اربعین وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران پیاده روی اربعین پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی