Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه روز یکشنبه با حضور در شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازپرخانی پساب و تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی در شرکت‌های مدیریت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان مرکزی تهیه شده و این دستگاه‌ها به عنوان متولی این طرح باید سرعت لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی در مورد تامین آب آشامیدنی، گفت: اکنون غیر از شهر ساوه در سایر شهرهای استان مرکزی تنش آبی نداریم و برای رفع مشکل شهرستان ساوه نیز در سفر رییس جمهوری اعتبارات مناسبی تخصیص یافت و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قرارگاه خانم الانبیاء بتوانیم روند اجرای طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه را با شتاب مناسب اجرایی کنیم.

وی گفت: امسال، مشکل کمبود آب شهر مامونیه نیز با حفر چاه مرتفع شده و در زمینه تامین آب برای روستاهای استان مرکزی نیز سال گذشته ۱۵۷ روستا دارای تنش آبی بودند که امسال به ۹۶ روستا کاهش یافته و تا پایان سال جاری مشکل نیمی از این روستاها با تامین زیرساخت های لازم برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت: با وجود کمی بارش‌ها و افزایش نیافتن ورودی سدهای استان مرکزی اما، با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همراهی سایر ارگان‌ها از جمله بسییج سازندگی و گروههای جهادی تلاش شد تا تنش آبی در مناطق روستایی استان کاهش یابد و این روند را همچنان ادامه خواهیم داد و امیدواریم دیگر شاهد تنش آبی در سطح روستاهای استان به خصوص آن دسته از روستاهای بالای ۲۰ خانوار نباشیم.

مخلص الائمه در خصوص سفر به زرندیه، گفت:  همزمان با ایام هفته دولت ۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی که حاصل تلاش دولت در این شهرستان است، به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: در مجموع برای این طرح ها بیش از چهار هزار و ۹۰۰ ملیارد ریال هزینه شده است.

به گفته استاندار مرکزی، در حوزه اقتصادی پروژه های متفاوتی به بهره برداری رسید که در مجموع زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای ۸۰۰ نفر فراهم می‌کنند.

استاندار مرکزی گفت: تعدادی واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن برای اقشار محروم در شهر پرندک نیز به بهره برداری رسید.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی، شهرستان زرندیه به طور ویژه مورد توجه واقع شد و این مساله به خصوص در زمینه رفع مشکلات قدیمی محورهای مواصلاتی و شریانی این منطقه از جمله مسیرهای مامونیه به ساوه و زاویه و همچنین تقاطع اخترآبادو تزریق اعتبارات مناسب مشهود است و باید در اسرع وقت کار تعریض، روکش آسفالت و بهسازی انجام شود و در روزهای آینده عملیات اجرایی این طرح ها با تزریق بخشی از منابع اعتباری انجام خواهد شد.

مخلص الائمه گفت: در زمینه‌های کشاورزی، بهداشت و درمان، حوزه ورزش و جوانان و آموزش عمومی و فنی و حرفه ای نیز در سفر رئیس جمهور اعتباراتی به استان مرکزی تخصیص یافت که به صورت متوازن نسبت به توزیع آنها اقدام می‌شود و در این زمینه به رفع مشکلات شهرستان زرندیه نیز اقدام خواهیم کرد تا در شاخص‌های یاد شده بتوانیم زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم.

شهرستان زرندیه در مرز میان استان های مرکزی و تهران با ۷۵ هزار نفر جمعیت واقع شده است که از مراکز صنعتی و همچنین تولید پسته ارگانیک کشور به شمار می آید.

برچسب‌ها هفته دولت زرندیه استان مرکزی افتتاح طرح پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت زرندیه استان مرکزی هفته دولت زرندیه استان مرکزی افتتاح طرح شهرستان زرندیه استاندار مرکزی استان مرکزی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم