Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آیت‌الله ناصری در قلب مردم ایران جای دارند و همیشه از انقلاب و ولایت فقیه بعنوان یک تکلیف شرعی دفاع می‌کردند. - اخبار استانها -

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: ‌آیت‌الله ناصری یک شخصیت الهی بوده و همیشه با عمل کردن خالصانه به کتاب خدا، احادیث و روایات یک عالم عامل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان همیشه به یاد امام زمان(عج) و پیرو منویان حضرت ولی‌عصر بوده و مردم را با ذکر یا صاحب‌الزمان، به استغاثه به آن حضرت دعوت‌ نموده و دل‌های آنان را متوجه حضرت ولی‌عصر(عج) می‌کردند.

رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: آیت‌الله ناصری در قلب مردم ایران جای دارند و همیشه از انقلاب و ولایت فقیه به عنوان یک تکلیف شرعی دفاع می‌کردند.

وی افزود: ایشان به آنچه که خدای متعال برای عزت و شرف یک ملت تاکید کرده، پایبند بوده و انقلاب اسلامی را مورد پیگیری مستمر قرار می‌دادند.

تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله ناصری با حضور آحاد مردم اصفهان/ پیکر استاد اخلاق در گلستان شهدا آرام گرفت + تصاویرپیام تسلیت سردار اشتری به مناسبت درگذشت آیت الله ناصریامام خامنه‌ای رحلت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفتند

اسلامی بیان کرد: آیت‌الله ناصری همیشه به مسئولان یادآوری می‌کردند که قدر انقلاب و ولایت را بدانید و استغاثه به امام زمان را برای رفع موانع و گره‌گشایی توصیه می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله ناصری مرد خدا و عاشق خدا بود، هیچ لحظه‌‌ای ایشان را دور از یاد خدا مشاهده نمی‌کردیم و عنایات خداوند در همه حالات و سکنات حضرت آیت‌الله ناصری دیده می‌شد.

انتهای پیام/174/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب و ولایت آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «گروسی» به ایران می‌آید