Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@04:45:46 GMT

جذب ۱۵۸۸ نفر در شرکت نفت مناطق مرکزی در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۵۰۴۶

جذب ۱۵۸۸ نفر در شرکت نفت مناطق مرکزی در حال انجام است

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی از سامان‌دهی و تبدیل وضعیت هزار و ۵۸۸ نفر در قالب اجرای بند (و) ایثارگری، نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ و جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، خلیل قاسم‌زاده با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تشریح عملکرد این مدیریت در سال جاری افزود: از تعداد ۲۸۴ نفر از مشمولان بند (و) ایثارگری تاکنون ۱۵۵ نفر شاغل در ستاد و شرکت‌های تابعه زاگرس جنوبی، شرق و غرب تبدیل وضعیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرآیند اداری تبدیل وضعیت تعداد ۱۲۹ نفر از کارکنان مشمول بند یادشده نیز تا آبان‌ماه امسال تکمیل می‌شود.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: استخدام یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از نیروهای ارکان ثالث بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه امسال نیز در حال اجرا و پیگیری قرار دارد.

قاسم‌زاده در رابطه با جذب دانش‌آموختگان برتر دانشگاه صنعت نفت اظهار کرد: فرآیند تشریفات و جذب ۶۴ نفر از این افراد در حال اجراست.

وی در ادامه پیرامون نصب و راه‌اندازی سامانه بایگانی الکترونیکی در این شرکت گفت: با هدف دسترسی سریع و آسان به پرونده‌های نیروی انسانی و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف روش‌های سنتی، این سامانه به‌ همت کارشناسان منابع انسانی در ستاد نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابع با موفقیت راه‌اندازی شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: در سامانه پیش‌گفته همه اطلاعات نیروی انسانی در گروه‌بندی‌های هشت‌گانه طراحی شده است.

قاسم‌زاده رعایت الزامات اچ‌اس‌ئی را در سلامت نیروی انسانی مهم تلقی کرد و یادآور شد: به‌منظور حفظ سلامت نیروی انسانی به‌عنوان کلید توسعه و رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی در دوران شیوع بیماری کرونا، دستگاه‌های حضور و غیاب و تردد کارکنان در ساختمان‌های ستاد نفت مناطق مرکزی ایران به‌صورت چهره‌نگار استفاده شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منابع انسانی هفته دولت ایثارگران صنعت نفت ایثارگران نفت مناطق مرکزی ایران شرکت نفت مناطق مرکزی منابع انسانی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی

مطابق بررسی‌ها آسمان استان مرکزی امروز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش بینی وضع هوا بیانگر ورود یک سامانه بارشی از فردا سه شنبه از مناطق جنوب غربی کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش بینی‌ها از روز چهارشنبه تا حداقل پایان هفته در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار باران و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه عمدتا در نیمه جنوبی استان و در روز جمعه در همه مناطق استان خواهد بود.

به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که در صورت وقوع موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

بر این اساس امروز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۴ اداره کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص احتمال لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، احتمال خسارت به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل احتمال وزش باد شدید موقتی، برخورد صاعقه و احتمال خسارت به بخش کشاورزی به دلیل احتمال بارش تگرگ صادر شده است.

روند افزایش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان تداوم خواهد یافت، اما پس از شروع فعالیت سامانه بارشی دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی