Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان همزمان با هفته دولت به همراه تعدادی از مدیران انتظامی استان با مجتبی عبدالهی، استاندار البرز دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران مردم در مجموعه استانداری البرز گفت: به روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب، شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مجموعه دولت و شهدای عرصه امنیت درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان با اشاره وضعیت ویژه استان البرز از نظر تنوع قومیتی ساکنان این استان، بر ارتقا رویکرد اجتماعی مجموعه‌های دولتی و امنیتی در خدمت گذاری تاکید کرد و گفت: بحمدالله از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور دکتر عبدالهی در استان البرز، دیدارهای مردمی که در طول هفته شکل می‌گیرد، مجموعه‌های دولتی را در مسیر تحقق این مهم قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی از آمادگی کامل فراجا برای حرکت در مسیر تحقق وعده‌های دولت سیزدهم و مجموعه استانداری البرز خبر داد و گفت: پلیس به واسطه اعتقاد و حرکت در ریل ولایت، با هر مجموعه‌ای که در مسیر تحقق فرامین رهبری حرکت کند همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه از پشتیبانی دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های انتظامی تقدیر کرد و گفت: بحمدالله با پشتیبانی‌های صورت گرفته، علی رغم عدم تغییر سرفصل‌های امنیتی، وضعیت انتظامی و امنیتی البرز رو به بهبود است.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس‌های تخصصی در زمینه کشف جرم بسیار قوی عمل کرده و این موضوع باعث ارتقا احساس امنیت در سطح جامعه می‌شود، اضافه کرد: بحدالله مردم قدرشناس کشور زحمات خادمان خود در فراجا را دیده اند و نظرسنجی‌های انجام شده نشان از افزایش مقبولیت و ارتقا رضایتمندی مردم از عملکرد فراجا دارد.

سردار محمدیان در پایان اشاره‌ای به خدمات رسانی ۲۴ ساعته پلیس گذرنامه در ایام منتهی به اربعین حسینی کرد و گفت: علی رغم سرازیر شدن جمعیت چند هزار نفری متقاضیان گواهی موقت سفر به عتبات عالیات به پلیس گذرنامه، اما با یک رویکرد مناسب توانستیم هم از انباشت جمعیت بکاهیم و هم خدمت رسانی به نحو مطلوب به متقاضیان صورت بگیرد.

در ادامه مجتبی عبدالهی، استاندار البرز نیز از خدمات رسانی و تأمین امنیت مجموعه انتظامی استان تقدیر کرد.

کد خبر 5575151

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت سیزدهم مجتبی عبدالهی فرمانده انتظامی البرز هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا قزوین دولت سیزدهم اربعین 1401 اجلاس پیرغلامان حسینی اردبیل انتظامی استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است