Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وزیر دادگستری در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان زنجان، با حضور در مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به این مجتمع را برای استفاده در خطوط، تولید افتتاح کرد.

در این آئین سعید امیدی به قرارداد 25 ساله منعقد شده با مجموعه آبفا اشاره و اظهار کرد: این نوع استفاده از آب فاضلاب در صنعت کاغذسازی در کشور و دنیا بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه راشاکاسپین ایرانیان در سال 95 به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد 390 هزار تن انواع کاغذ و مقوا است.

امیدی با تاکید بر نقش راشا کاسپین در خودکفایی کشور تصریح کرد: این مجموعه یک هزار و 400 نیروی شاغل دارد و حدود یک هزار نفر به اشتغال مجموعه بعد از اجرای طرح توسعه اضافه خواهد شد.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش برای تامین مقواهای جلد کتاب‌های درسی توسط راشاکاسپین اشاره کرد و گفت: باید از همراهی همه مسؤولان برای همکاری با تولید و صنعت تقدیر شود، چرا که با این اقدام دغدغه مردم شهر در مصرف آب رفع خواهد شد و از این به بعد نیمی از آب مصرفی این مجموعه از فاضلاب شهری تامین خواهد شد.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: راشا کاسپین خطوط لوله پساب سعید امیدی انتقال پساب آب فاضلاب آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و علی وفایی مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان از مجموعه پرورش ماهی در قفس در خلیج گرگان بازدید کردند.

در این بازدید سیدمحمد دهنوی اظهار کرد: تا کنون تعاونی‌ها و فعالان بخش خصوصی استقبال بسیار خوبی از این پروژه داشته‌اند.

وی افزود: ماهی قزل‌آلای تولید شده در این پروژه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کشورهای همسایه به ویژه روسیه متقاضی جدی این تولید استان گلستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: هرچه بتوانیم در سال جاری کمک خواهیم کرد که این تولید گسترش یابد و معتقدیم دریا برای ما یک نعمت است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی خلیج گرگان باعث شد ما بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

پرورش ۱۰ هزار تن ماهی در قفس

در ادامه اسماعیل جباری مدیرکل شیلات گلستان هم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است ۱۰ هزار تن ماهی در قفس و پن پرورش داده و برداشت شود.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ قفس و پن در دریای خزر توسط استان گلستان مستقر است

مدیرکل شیلات گلستان گفت: در نیمه نخست سال ماهی‌های گرمابی و در نیمه دوم سال ماهی‌های سرد آبی پرورش داده می‌شود.

وی یادآور شد: در این پروژه برای یک هزار نفر برنامه‌ریزی اشتغال انجام شده است.

کد خبر 6088617

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان