Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقات بین‌المللی نظامی پهپاد ۲۰۲۲ ارتش‌های جهان، دو کشور ایران و روسیه به‌صورت مشترک مقام اول را کسب کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی بلالی سخنگوی مسابقات نظامی پهپادی ۲۰۲۲ در خصوص نتایج این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقه ایران و روسیه به‌صورت مشترک مقام اول، بلاروس دوم و ارمنستان مقام سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار بلالی در مورد انتخاب برترین‌ها گفت: در این مسابقات همچنین خلبان برتر از تیم جمهوری اسلامی ایران، تکنسین برتر از تیم روسیه، ورزشکار برتر از تیم روسیه و تیرانداز برتر از تیم ارمنستان انتخاب شد.

وی تاکید کرد: در مسابقات بین‌المللی پهپادی ۲۰۲۲ که به‌عنوان «شکار شاهین» به میزبانی نیروی هوافضای سپاه در شهرستان کاشان برگزار شد، هفت تیم از کشور‌های ایران، روسیه، بلاروس و ارمنستان و دو تیم از کشور‌های هند و پاکستان به‌عنوان کشور‌های ناظر حضور داشتند.

سخنگوی مسابقات نظامی پهپادی ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: شناسایی در روز و شب، اهداف در روز و شب، کمین و ضد کمین و هدایت آتش توپخانه، از بخش‌های مختلف این مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات نظامی پهپادی ارتش های جهان ایران روسیه سردار علی بلالی برتر از تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دوره مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشورمان در بخش بانوان و آقایان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده از سراسر کشور، به مدت ۲ روز در بوستان سئول آکادمی دارت تهران برگزار شد و با هماهنگی‌های انجام شده نخستین بار مسابقات آزاد دارت کارگران کشور به صورت زنده و مجازی روی سایت فدراسیون جهانی و سازمان حرفه‌ای دارت جهان به نمایش درآمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده