Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف دولت نسبت به مردم، گفت: دولت‌های مختلف در زمینه معیشت مردم، عدالت و امید آفرینی کوتاهی کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، سردار حمید خرمدل ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «مرد روزهای سخت» اظهار داشت: در چند سال اخیر که در این استان حضور دارم، برای رونمایی از هیچ کتابی هرگز چنین جمعیتی را ندیده بودم، وارد مجلس که شدم به شک افتادم که درست آمده ام یا نه، که این موضوع جای شکرگزاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ما سوال شد که شهیدان ما برای چه و چرا رفتند؟ اتفاقا روی صحبت ما همینجاست و فصل ممیزی همه رزمنده‌ها، شهدا و جامعه ایثارگری با دنیای غرب همین است، در جنگ جهانی دوم بیش از 60 میلیون انسان کشته شد، دو برابر جمعیت ایران در زمان جنگ، اما برای آن جمعیت نه کسی حرف می زند و نه مراسمی گرفته می شود، فیلم‌های زیادی ساخته شده اما از کشته‌های آنها یاد نمی‌شود.

خرمدل ادامه داد: حتی در جبهه مخالف هم کسی یادی از شهدای عراقی نمی‌کند، باکشته هایشان بااحترام رفتار نمی‌کنند، این رویه در ویتنام، آمریکا و … هم وجود دارد و افتخاری برایشان ندارد.

وی ابراز کرد: جای سوال اینجاست که چرا شهدای ما برایمان این‌قدر عزیز هستند و کتابی که بعد از 40 سال منتشر شده اینگونه باعظمت و شکوه جمعیت جمع می‌شود.

خرمدل بیان کرد: امروز هیچ کوچه و خیابانی نیست که بنام شهدای ما مزین نشده باشد، چرا چنین شده؟ چه فرقی بین شهدای ما و کشته‌های دیگران وجود دارد؟ آنها هم برای کشورشان جنگیدند اما این فصل ممیزی بسیار بسیار مهم دارد و آنهم در رهبری این مبارزات است.

وی یادآور شد: اگر رزمنده‌ای از کهگیلویه و بویراحمد در جای جای کشور حضور پیدا می‌کرد، در هر سنی که بودند، اگر اسیر ما که بعدا به زیبایی آزادگان نامیده شدند، اگر از آنها می خواستند زیر بار شکنجه هم بدگویی کنند، چنین نمی کردند و عنوان می کردند برای فرمان ولی رفتیم.

 خرمدل خاطرنشان کرد: ما از دین و مکتبمان دفاع کردیم، آب و خاک فرع بر این مساله بود، پاسدار، بسیجی، ارتشی و هرکسی از جملات زنانیکه پشتیبانی می کردند با پخت نان، همه از دین خود می‌گفتند، ما هیچ رزمنده‌ای نداشتیم که بخاطر مسایل دنیوی به جنگ رفته باشد.

وی عنوان کرد: از این نظر است که کشته‌های کشورهای دیگر برایشان ارزش ندارد چون برای مادیات دنیوی رفتند، امروز اگر شهدا به صورت فیزیکی زنده شوند حتما ما را توبیخ می کنند، دولت در قبال مردم وظیفه دارد که معیشت مردم را تامین کند، در بحث عدالت، امیدآفرینی و معیشت قطعا وظیفه دارد.

خرمدل اضافه کرد: وظیفه اول دولت است درحالیکه کوتاهی صورت گرفته و اگر شهدای ما زنده شوند در قبال این کوتاهی‌ها دولت ها را توبیخ می‌کنند.

وی با اشاره به بحث ولایت اذعان کرد: شهیدان ما خط اولی فکریشان ولایت مداری است، مکتبشان مکتب امام حسین بود، ما نیز باید این مسیر را ادامه دهیم.

برنامه‌هایی که بسیج صدا و سیما در دستور کار دارد/ از برررسی ایده‌ها برای سریال‌سازی تا پخشِ تیزر کتاب مادر شهید ژاپنی پایان المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر در اصفهان/ دانشگاه شهید بهشتی قهرمان شد سامانه دفاع نقطه‌ای شهید سلیمانی رونمایی شد +عکس

به گزارش تسنیم، در پایان این آئین از کتاب «مرد روزهای سخت»، زندگینامه فردی و رزمی شهید سرافراز اسلام جبار فصیح مفرد با حضور فرماندهان، مدیران استانی و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.

انتهای پیام/541/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید شهدای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود