Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:40:47 GMT

هزینه ۳۴۰ میلیاردی شهرداری در حوزه عمرانی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۵۳۴

هزینه ۳۴۰ میلیاردی شهرداری در حوزه عمرانی

شهردار کوت عبداله گفت: با هم‌افزایی انجام شده میان دستگاه‌ها طی هشت ماه اخیر مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سعید باب المراد امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر کوت عبداله، اظهار کرد: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری کوت عبدالله تا رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به برنامه‌ریزی مدونی دارد، افزود: با توجه به همدلی موجود میان مدیران شهرستانی و اراده مدیران شهری و شورا جهت بهبود وضعیت و عمران شهر کوت عبدالله از همراهی مجموعه استانداری بویژه معاونت عمرانی در کمک به پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهری تقدیر نمود.
شهردار کوت عبداله اضافه کرد: با همت شورا و فرمانداری و حمایت‌های بی دریغ مجموعه استانداری اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شده است به طوری که طی ۸ ماه اخیر مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است.
وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کوت عبدالله در این دوره، روند تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر، روند پیشبرد و پیشرفت پروژه‌های عمرانی را با جدیت پیگیری می‌کند و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه‌ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه‌های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیر ساخت‌های شهری معطوف گردیده است.

شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت‌های شهری خواهیم بود

محمد خانچی، معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان در ادامه این مراسم با بیان اینکه در شهرستان کارون به مدد حضور امام جمعه و فرماندار اتحاد بسیار خوبی میان مجموعه مدیران برقرار شده است؛ اظهار کرد: کمتر شهرستانی را می‌بینیم که تمام مدیران آن و کلیه دستگاه‌های دولتی با هدف واحد و در کنار هم قرار بگیرند که این مهم در شهرستان کارن به تحقق پیوسته است.

وی افزود: همچنین در بحث مدیریت شهری نیز شورای کوت عبدالله بسیار هماهنگ و همراه هستند که امید است قوی‌تر و بهتر از گذشته پای کار خدمت به مردم در اجرای پروژه‌های شهری باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: عملکرد شهری باید به گونه‌ای باشد که مردم به چشم خود تغییرات را در سطح شهر مشاهده کنند و امید است تا در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری در کوت عبدالله باشیم که قطعاً با اعتباراتی که در اختیار شهرستان خواهد گرفت قطعاً شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت‌های شهری خواهیم بود.

کد خبر 600426

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهواز شهرداری کوت عبداله پروژه عمرانی زیرساخت شهری توسعه شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کوت عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود

به نقل از شهرداری قم،محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه منطقه یک شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است که ۶۵۰ میلیارد تومان به اقدامات عمرانی اختصاص پیدا کرده و از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است. 

وی با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد تملکی در این منطقه، افزود: در حیطه اقدامات اجرایی، تملک یکی از دشوارترین کار‌ها است، چراکه کسب رضایت شهروندان و رعایت قانون در آن بسیار اهمیت دارد.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه ایستگاه مترو در فاز دو خط A متروی قم برای این منطقه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای میدان پلیس، نزدیکی بیمارستان نکویی و ابتدای کوی درخت پیر مکان‌هایی است که برای ایستگاه مترو تعریف‌شده است. 

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه تملک معبر ۱۶ متری پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سال ۱۴۰۳ تعریف‌شده است، اضافه کرد: ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) حدود ۶ یا ۷ پلاک از سنوات قبل تملک باقی‌مانده که در دستور کار امسال است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی تملک در بلوار نوبهار و محتشم کاشانی، اذعان کرد: تملک باغ اشراقی از دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود، همچنین یک پارکینگ در خیابان شهید فاطمی بین کوچه ۲۱ و ۲۳ پیش‌بینی‌شده است که برای تملک آن اقدام خواهیم کرد. 

مدیر منطقه یک شهرداری قم در خصوص بحث عملکرد این منطقه در تملک در سال ۱۴۰۲، گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان کل بودجه منطقه برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴۰۰ میلیارد بودجه عمرانی بود و قسمت اعظم آن یعنی ۲۶۰ میلیارد به تملکات اختصاص داشت.

 علی‌اکبری افزود: سرآمد این موضوع آزادسازی خیابان شهدای دروازه ری بود که ۳۴ پلاک در این پروژه تملک و آزادسازی شد و اواخر سال به‌موازات تسریع کار عملیات عمرانی و جدول‌گذاری آغاز شد.

 وی با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع پروژه ساماندهی محله دروازه ری یادآور شد: برای سال جدید تلاش ما تملک باقی پلاک‌ها است تا حلاوت کار با بهره‌برداری برای مردم حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران