Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:41:50 GMT

نکات طلایی خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۶۵۳۶

نکات طلایی خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ

آگاهی از نکات طلایی خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین مانتو برای سایز، شکل بدن و فرم اندامتان را بخرید و درنتیجه بهترین استایل مخصوص به خودتان را داشته باشید. - اخبار بازار -

قبل از بررسی نکات مهم خرید مانتو سایز بزرگ بهتر است تعریف دقیقی از سایز بزرگ لباس زنانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای مطلب هم می‌خواهیم بهترین فروشگاه اینترنتی خرید مانتو شلوار اداری را که برای تمامی سایزها ازجمله سایز بزرگ تنوع مدل، کیفیت و قیمت مناسبی دارد به شما معرفی کنیم
.

تعریف لباس زنانه سایز بزرگ و تفاوتش با لباس‌های اورسایز

در تعاریف سایزبندی لباس زنانه معمولا به سایزهای کوچک‌تر از 42 سایز کوچک، به سایزهای بین 42 تا 48 سایز متوسط و به سایزهای بزرگ‌تر از 48 سایز بزرگ گفته می‌شود.

اور سایز مخصوص یک سایز مشخص نیست و بیشتر یک نوع استایل پوشش را در برمی‌گیرد. لباس‌های اورسایز تقریبا مانند لباس‌های فری سایز هستند، با این تفاوت که افراد با سایزهای مختلف و بزرگ‌تری می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. لباس‌های اورسایز تنخوری آزاد دارند و برای داشتن این مدل استایل معمولا باید بین یک تا چهار سایز بزرگ‌تر از سایز خودتان لباس بخرید.

نکات طلایی خرید مانتو شلوار اداری سایز بزرگ

تا اینجا با تعاریف سایزبندی لباس‌های زنانه آشنا شدید. در این بخش نکات طلایی و ترفندهای داشتن استایل کاری شیک و حرفه‌ای را برایتان خواهیم گرفت. به خاطر داشته باشید که شما با هر اندام و سایزی که باشید با رعایت نکات اصولی طراحی لباس و ترفندهای مد می‌توانید بهترین استایل خودتان را پیدا کنید.

اگر جزو خانم‌های شاغل سایز بزرگ هستید، طبعا هدف نهایی‌تان از خرید یک مانتو، پیدا کردن مدلی مناسب شکل بدنتان است که بتواند بهترین استایلتان را نشان دهد. برای رسیدن به این هدف باید مدل، طرح، رنگ و قد مانتو را با توجه به سایز، شکل بدن و رنگ پوستتان انتخاب کنید. بهترین انتخاب زمانی رخ می‌دهد که قسمت‌هایی را که تمایل دارید کمتر یا لاغرتر نشان داده شود، در مانتو کمتر جلوه کند و به این ترتیب می‌توانید با پوشیدن  مانتو شلوار اداری جذاب‌ترین استایل کاری خودتان را داشته باشید.

 

نکات طلایی انتخاب طرح مانتو

مانتوهایی که طرح‌هایی با خطوط عمودی دارند، باعث می‌شوند شما لاغرتر به نظر بیاید. مانتوهایی با طرح‌های شطرنجی یا خطوط افقی می‌تواند شما را چاق‌تر نشان دهد.

نکات طلایی انتخاب مدل مانتو

مانتوهایی که کمرهای کشی دارند باعث تاکید بیشتر بر روی قسمت شکم می‌شوند و اگر شکم بزرگی دارید که می‌خواهید در مانتو کمتر نشان داده شود، بهتر است این مدل مانتوها را نخرید.مانتوهایی که پلیسه دارند یا در بخش میانی دارای چین هستند، شکمتان را بیشتر نشان خواهند داد.مانتوهایی که الگوی دوختشان به شکلی است که قسمت کمر مانتو تنگ‌تر و جذب‌تر روی بدن می‌ایستد، چاقی شکم‌های بزرگ را بیشتر نشان می‌دهند.مانتوهایی با فرم راسته بهترین پوشش را برای شکم ایجاد می‌کنند و بهترین انتخاب برای خانم‌های دارای شکم بزرگ هستند.

نکات طلایی انتخاب مدل شلوار

شلوارهای دمپا تنگ به دلیل مدلشان انتخاب مناسبی برای کشیده و لاغرتر نشان دادن اندام شما نیستند.مدل شلوار راسته به شکلی است که تاثیر زیادی در کوچک‌تر دیده شدن پایین تنه دارد.شلوارهای فاق بلند باعث می‌شوند شکمتان کوچک‌تر دیده شود.

نکات طلایی انتخاب جنس مانتو

جنس پارچه‌های کشی در مانتو اندامتان را مشخص‌تر و درشت‌تر نشان می‌دهد.

نکات طلایی انتخاب قد مانتو

قد بلند مانتو باعث می‌شود شما کشیده‌تر و درنتیجه لاغرتر نشان داده شوید.

نکات طلایی تعیین سایز مانتو شلوار

توجه به‌راحتی پوشش در مورد مانتو فرم اداری مخصوصا برای خانم‌های سایز بزرگ در هنگام خرید مانتو شلوار اداری بسیار ضروری است. انتخاب سایز مناسب مهم‌ترین اصل برای خرید مانتو با تنخور راحت و سبک به‌حساب می‌آید. خرید سایز درست مانتو شلوار اداری دو مرحله مهم دارد. در مرحله اول باید سایز خودتان را دقیق و اصولی اندازه‌گیری کنید. در مرحله دوم باید با توجه به سایزتان و تطابق آن با جدول سایزبندی فروشگاه موردنظر، بهترین سایز را انتخاب و خریداری کنید.

برای تشخیص درست سایز مانتو شلوار اداری باید سرشانه‌ها، دور سینه و دور باسن را به‌دقت اندازه‌گیری کنید. به این نکته توجه کنید که این اعداد فیت‌ترین سایز لباس شما هستند و میزان راحتی تنخور مانتو شلوار بستگی به مقداری دارد که شما به این اعداد اضافه می‌کنید. بعد از تشخیص دقیق سایزتان این اعداد را با جدول سایزبندی همان فروشگاهی که قصد خرید مانتو از آن را دارید مطابقت دهید و سایز مدنظرتان را برای خرید انتخاب کنید. نکته کلیدی در انتخاب دقیق سایز مانتو شلوار آگاهی از تفاوت سایزبندی در برندها و فروشگاه‌های مختلف و حتی مدل‌های مختلف یک مغازه است. برای خرید مناسب‌ترین سایز مانتو شلوار اداری همیشه سایز خودتان را با همان کالایی که قصد خریدش را دارید مطابقت دهید.

 

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید مانتو شلوار اداری

فروشگاه اینترنتی ماهپار سال‌هاست در زمینه تولید و ارائه انواع  لباس زنانه  مخصوصا مانتو شلوار اداری فعالیت می‌کند. محصولات با کیفیت بالا، قیمت‌های مناسب، مدل‌های شیک و زیبا و در سطح مد روز دنیا، سایزبندی متنوع و استاندارد، سایت فروشگاهی کاربر پسند و بستر خرید آنلاین معتبر از ویژگی‌های مزون اینترنتی ماهپار است.

طراحان لباس ماهپار برای تولید مانتو شلوار اداری خلاقیت، ظرافت و زیبایی را مدنظر قرار داده و برای تمامی سایزها محصولی باکیفیت و شیک ارائه می‌دهند. شما در فروشگاه آنلاین ماهپار مدل‌های تکراری فرم‌های اداری که بدون ظرافت و زیبایی طراحی شده‌اند و متاسفانه در اکثر فروشگاه‌ها موجود هستند را نمی‌بینید. توجه ویژه به خانم‌های شاغل سایز بزرگ و تولید ست اداری با تنوع مدل و رنگ مناسب در سایزهای بزرگ باعث شده تا ماهپار تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید مانتو شلوار اداری شود.

اعتماد برندهای بزرگ و شرکت‌های معتبر برای خرید عمده مانتو شلوار اداری به ماهپار و میزان رضایتمندی بالای مشتریان تکی مزون آنلاین ماهپار، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب فرم‌های اداری ماهپار را تضمین می‌کند. نام این برندهای نام آشنا و نظرات مشتریان ماهپار را می‌توانید در وب‌سایت این فروشگاه اینترنتی ببینید. برای بازدید، مقایسه و خرید مانتو شلوار اداری شیک کافی است به سایت فروشگاهی ماهپار به آدرس  mahpar.ir  سر بزنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید مانتو شلوار اداری نکات طلایی انتخاب فروشگاه اینترنتی ترین استایل لباس زنانه سایز بزرگ برای خرید تر نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

بهتر است از لوازم دکوری مختلف در دکور مغازه استفاده کنید و ویترین و قفسه های موجود را جذاب کنید. و بهتر است محصولات مان تنوع بالایی داشته باشد و ویترین و قفسه ها را با لوازم متنوع پر کنیم. از رنگ های شاد و پر انرژی در دکوراسیون مغازه به کار ببرید. و رنگ های روشن فضا را بزرگ تر نشان می دهد. از یک تم و سبک مشخص استفاده کنید، ابتدا تمام وسایل و لوازمی  که می خواهیم به کار ببریم را معلوم کنیم و بعد یک تم خاص برایشان در نظر بگیریم.

و توجه کنیم که دیوار و کف و سقف و نور پردازی و میز ها همه با هم سازگار باشند. از نور صحیح و مناسب استفاده کنیم تا مغازه را روشن و دلباز کند و لوازم خاص را برجسته تر نشان بدهد. از تابلو ها و بنر های جذاب و خلاقانه استفاده کنیم تا توجه بیشتر افراد را جلب کند.

اهمیت دکوراسیون در مغازه لوازم تحریر

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر اهمیت زیادی دارد. یک طراحی مناسب و جذاب برای فروشگاه می تواند مشتریان را جذب کند، اعتماد آن ها را به فروشنده زیاد کند. طراحی مناسب می تواند از عوامل موثر در افزایش فروش باشد.

اگر از رنگ ها، نور پردازی، نمایش محصولات به صورت جذاب و مناسب استفاده کنیم می توانیم فضای فرهنگی و دلنشین برای خریداران ایجاد کنیم که به افزایش فروش خودمان هم کمک می کند. دکوراسیون مغازه لوازم تحریر زمانی می تواند تاثیر گذار باشد. که مشتریان تمام محصولات مورد نیازشان را به راحتی پیدا کنند. برای تعداد زیادی از مشتریان این نکته مهم است که وقتی به مغازه ای می روند تمامی لوازمی که احتیاج دارند را پیدا کنند و یکجا خریداری کنند. پس اگر به این مورد هم توجه کنیم باعث جذب  مشتریان می شویم و درآمدمان افزایش می یابد.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر  

فروشگاه های لوازم تحریر یک مکان عمومی است که باید یک محیط مدرن و زیبا را برای مشتری ایجاد کند. و اولین باری که مشتری مغازه شما را می بیند، در آن حس مثبت ایجاد کند. پس طراحی دکوراسیون آن باید با دقت انجام شود. پس یک سری اصول را باید برای طراحی رعایت کنیم. بعد از این که مکان را انتخاب کردیم اولین موردی که باید روی آن تمرکز کنیم رنگ فروشگاه است.

برای رنگ دیوار ها از رنگ روشن و شاد استفاده کنید. چون اکثر مخاطبان جوان و کودکان اند. حتی می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید و با رنگ های شاد در چیدمان به کار ببرید. برای کف فروشگاه باید رنگی را انتخاب کنید که با دیوار ها تفاوت زیادی نداشته باشد و می توانید از لمینت چوبی استفاده کنید تا حس گرمی چوب به مشتری داده شود. برای نور پردازی از چراغ های آویز لوکس و زیبا استفاده کنید و آن ها را با رنگ هایی که با دیوار هارمونی دارند و چشم را اذیت نمی کنند بهره بگیرید، ترکیب لامپ های آفتابی و مهتابی انتخاب خوبی است. زاویه نور پردازی را هم باید رعایت کنید که به خوبی به محصولات بتابد. اگر سبک فروشگاه شما کلاسیک است باید شدت نور زیاد باشد.

اما اگر سقف فروشگاهتان مدرن است باید میزان نور متعادل باشد و زاویه نور بیشتر روی لوازم تحریر باشد و از رنگ ها هم طوری استفاده کنید که فضا را دلنشین کند. استفاده از لوازم دکوری در قفسه ها و هرجایی که فضای مناسب دارد هم مهم است. و آن دکوری که می خواهید به کار ببرید حتما باید با لوازم تحریر همخوانی داشته باشد و در ویترین از بهترین دکوری ها استفاده کنید تا مشتریان برای دیدن تمامی محصولات وارد مغازه تان بشوند.

نکات کلیدی در اجرای دکوراسیون 

یکی از بخش های جذاب و مهم مغازه، طراحی و چیدمان ویترین است. و برای مغازه لوازم تحریر باید سلیقه و خلاقیت هم به خرج دهیم تا ویترینی زیبا و جذاب طراحی کنیم و مخاطبان را به آن جذب کنیم. نکته مهم بعدی این است که باید برای این که مشتریان بتوانند به راحتی در فروشگاه قدم بزنند و دسترسی آسان به تمامی محصولات داشته باشند و حس خوب داشته باشند، از قفسه بندی درست و اصولی استفاده کنید تا دچار بی نظمی و نامرتبی در مغازه نشوید و مشتریان هم گیج نشوند. 

در نحوه چیدمان قفسه ها سعی کنید اول از همه راحتی و دسترسی آسان مشتری را در درجه اول قرار دهید. چیدمانی اصولی است که تفکیک برند، هارمونی رنگ و حجم و اندازه مناسب محصضولات را با هم داشته باشد. نکته مهم بعدی این است که محصولاتتان را کامل کنید. برای هر مشتری مهم است که وقتی وارد مغازه ای می شود تمامی کالاهای مورد نظرش را پیدا کند. در هر شرایطی باید رفاه حال مشتری را در اولویت قرار دهید. برای همین حتما از سبد های خرید دسته دار یا چرخ دار استفاده کنید تا آن ها به راحتی خرید کنند و با این کار خیالشان راحت باشد که احتمال افتادن لوازم تحریر و شکستن و خسارت دیدن و گم شدن آن ها به حداقل برسد.

ایده هایی برای دکوراسیون لوازم تحریر 

 

 

بسیاری از لوازم تحریری ها با استفاده از المان های بزرگ، ویترین و دکوراسیون خود را تزیین می کنند. مثلا می توانید از یک مداد و تراش بزرگ که دارای جذابیت بینایی زیادی است استفاده کنید و یا می توانید نمایش ساده و مینیمال داشته باشید. پس از یک پس زمینه یا استند ساده استفاده کنید و محصولاتتان را به نمایش بگذارید که در عین حالی که ساده است کم هزینه هم می باشد. 

می توانید از انواع لباس مدرن دخترانه و پسرانه در کنار کیف، کفش و لوازم تحریر بکار ببرید که می تواند مشتری را جذب خود کند.

از هارمونی رنگ ها استفاده کنید، به کار بردن رنگ هایی مثل زرد و آبی یک دکوراسیون عالی را ایجاد می کند. و در کنار این ترکیب رنگ ها از المان های تزیینی ساده و چند استند برای نمایش محصولاتتان استفاده کنید. می توانید روی شیشه مغازه یا دیوار های آن پوستر بچسبانید یا نقاشی های جذاب بکشید و این ایده هزینه کمی دارد ولی طرحی جذاب و شاد است.

خلاصه بندی 

دکوراسیون مغازه لوازم تحریر علاوه بر این که باید زیبا و خاص باشد باید راحتی مشتریان را هم در بر بگیرد. پس اصول و نکاتی که گفته شد را بکار ببرید و مطمئن باشید با رعایت آن ها به هدف خود می رسید. رنگ های مناسب به همراهی طراحی سقف مغازه باعث می شود محیط جذاب جلوه کند و محصولاتتان با ارزش تر به چشم بیاید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم تحریر می توانید با کارشناسان شرکت طراحی داخلی ویستا آرشیتکت در تماس باشید.

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی