Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران ضمن اشاره به برگزاری مسابقات در محیط صمیمی و دوستانه گفت: مسابقات شکار شاهین یکی از تخصصی‌ترین مسابقات در رده نظامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، سردار سیدمجید موسوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات شکار شاهین 2022 اظهار داشت: نیروهای مسلح خط مقدم بخش دفاعی کشورها هستند و این مسابقات باعث تقویت نیروهای مسلح می‌شود و این دوره از مسابقات در یک محیط دوستانه و سرشار از صمیمیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه شما قهرمانان را در کنار تقویت قوای جسمانی و مهارتی به تقویت بعد روحانی که مورد تاکید شهدای ما است، توصیه می‌کنیم. 

جانشین فرمانده هوافضا سپاه پاسداران با بیان اینکه دوره از مسابقات در سطح بالای کیفی برگزار شد و امیدواریم سفر خوشی به جمهوری اسلامی ایران را برای شرکت‌کنندگان رقم زده باشد، ابراز داشت: این مسابقات یکی از تخصصی‌ترین مسابقات در رده نظامی است و با بکارگیری پرسنل شایسته پهپادی با روسیه به مقام نخست مشترک دست پیدا کرد. 

وی با بیان اینکه در این مدت محدود توانستیم به پهپادهای استاندارد این مسابقات دست پیدا کنیم، گفت: از حیث آمادگی جسمانی و به کارگیری سلاح‌ها نیز نمره خوبی را در مسابقات شکار شاهین 2022 کسب کردیم. 

مسئول تیم روسیه در مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه امروز مسابقات شکار شاهین 2022 به میزبانی جمهوری اسلامی به پایان می‌رسد، اظهار داشت: چهار تیم از جمهوری اسلامی، روسیه، بلاروس و ارمنستان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات در چارچوب برنامه با تلاش نیروی هوافضا برگزار شد، افزود: در این مدت تیم‌ها در فضایی دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند و اعضای تیم‌ها به تشویق دیگر تیم‌ها می‌پرداختند و می‌توان گفت که قطعا به افزایش تجربیات شرکت‌ کنندگان انجامیده است. 

"جهاد خودکفایی" پهپاد موردنیاز مسابقات شکارشاهین را 3ماهه ساختجدیدترین پهپاد نقطه‌زن نیروهای مسلح رونمایی شد +عکس‌‌ابراز شگفتی تیم نظامی ارمنستان از پیشرفت پهپادی ایران
مسئول تیم روسیه در مسابقات شکار شاهین 2022 ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات ابراز داشت: این مسابقات باعث تحکیم روابط و افزایش تجربه می‌شود و برای تمامی شرکت‌ کنندگان موفقیت را آرزومندم.

انتهای پیام/801

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران پهپادهای ایران مسابقات شکار شاهین 2022 دوره از مسابقات برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تلفات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد با روسیه ادامه دارد.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۰ تلفات نظامی خود را در محور دونتسک (DPR) از دست داد.

بنا به این گزارش، گروه جنگی یوگ، وابسته به ارتش روسیه یک حمله ارتش اوکراین را در نزدیکی شهرک نولسکویه دونتسک دفع کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این محور ارتش اوکراین دو خودروی زرهی و ۶ خودرو دیگر خود را از دست داد.

بنا به این گزارش، در درگیری میان نیروهای یگان وستوک روسیه و ارتش اوکراین، تلفات دشمن به ۱۰۵ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای واحد مرکزی ارتش روسیه ۸ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد. در این محور اوکراین حدود ۴۱۵ نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6089227

دیگر خبرها

  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه