Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، شرکت داروسازی "افق دارو" به عنوان اولین واحد تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و با خطوطی پیشرفته و تمام اتوماتیک از ابتدای تولید تا بسته بندی نهایی و بر اساس ضوابط Eu GMP و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر با تولید انواع دارو و مکمل های دارویی و نیز به عنوان اولین تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی در ایران به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه داروسازی با انتقال تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید تحت لیسانس دارو و مکمل های دارویی با کیفیت رقابتی با اروپا و امریکا، در کشور می کند.

بر اساس این گزارش، در ادامه سفر استاندار مرکزی به ساوه همچنین قرار است شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات نیتا در منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ میلیون دلار و اشتغال به کار ۶۰ نفر در حوزه تولیدات تجهیزات الکترونیکی تلفن همراه به بهره برداری برسد.

بازدید و شروع به خدمت ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه، دیدار با خانواده معظم شهید محمد معین نعمتی در شهر غرق آباد و افتتاح شرکت پترو مهام در شهر صنعتی نوبران تولید کننده مواد اولیه ظروف یکبار مصرف و بسته بندی با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به ساوه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دارو استانی شهرستانها ساوه هفته دولت در استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود