Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: شش سارق باغات و اماکن خصوصی در شهرستان انار دستگیر و ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد امروز ششم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه پیشگیری از وقوع سرقت در فصل برداشت پسته از امروز آغاز و تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به منظور برقراری امنیت پایدار در محلات جرم خیز و با افزایش گشت‌های انتظامی و رضویون و آموزش نگهبانان باغات پسته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران کلانتری امین شهر موفق به شناسایی و دستگیری شش سارق باغات و اماکن خصوصی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف و بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان ککرد با هماهنگی قضایی افرادی که در فصل برداشت پسته به جرم سرقت از باغات دستگیر شوند تا پایان فصل برداشت در بازداشت به سر خواهند برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سرقت شهرستان انار پليس شهرستان انار فصل برداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار به سطح زیر کشت گل محمدی افزوده شده است.
خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.
وی ادامه داد: در این شهرستان گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور