Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از عقد تفاهمنامه میان این ستاد و شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: ستاد بحران استان تهران در صورت بروز سوانح با تامین تجهیزات به کمک شهرفرودگاهی می‌رود.

به گزارش ایران اکونومیست، حامد یزدی مهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از تأمین تجهیزات و نفرات توسط ستاد بحران استان تهران در وضعیت‌های اضطراری شرکت شهر فرودگاهی خبر داد و افزود: با توجه به موارد ذکر شده در سند طرح اضطراری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) این تفاهمنامه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی دستورالعمل‌ها در صورت بروز سوانح، حوادث و بحران‌ها در فرودگاه و اعلام نیاز، همکاری و مساعدت لازم از سوی ستاد بحران صورت خواهد گرفت، گفت: طی این اعلام کمک‌های مورد نیاز از سازمان‌ها و ارگان‌های مؤثر در عملیات امداد و نجات خارج از فرودگاه برای برطرف شدن و یا تحت کنترل در آمدن شرایط انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: طبق دستورالعمل‌ها و مسئولیت‌های مشخص شده در سند طرح اضطراری فرودگاه بین المللی در محدوده جغرافیایی محصور شده با فنس فرودگاه، معاون بهره برداری فرودگاهی یا جانشین ایشان فرمانده عملیات بوده و در خارج از این محدوده مسئولیت و فرماندهی عملیات به عهده مدیر کل مدیریت بحران استان تهران یا جانشین وی خواهد بود که البته در این خصوص معاون بهره برداری شرکت فرودگاهی امام خمینی حداکثر همکاری ممکن را خواهد داشت.

وی افزود: در شرایط مورد نیاز مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و یا جانشین در کمیته بحران یا مرکز عملیات اضطراری فرودگاه حاضر خواهند شد و با توجه به تخصصی بودن آتش نشانی و نجات در سوانح هواپیمایی فرماندهی عملیات برعهده آتش نشانی و نجات فرودگاه خواهد بود.

یزدی مهر ضمن اعلام آمادگی جهت شرکت در مانورهای دوره‌ای طرح اضطراری فرودگاه اظهار داشت: طبق تفاهمنامه ستاد بحران استان تهران پس از اطلاع از وقوع سانحه در خارج از فرودگاه عملیاتی تجسس و نجات را پس از انجام هماهنگی با معاونت بهره برداری فرودگاه بر عهده خواهد داشت و به محض دریافت اطلاعات و اخبار وقوع سانحه و یا حادثه در خارج از فرودگاه واحدها و ارگان‌های درگیر در عملیات تجسس و نجات فعال می‌شوند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در حوادث و سوانح خارج از فرودگاه، با حفظ سطح ایمنی و آتش نشانی فرودگاه به طوری که حداقل های لازم جهت انجام ایمن پروازها لحاظ شده باشد، فرودگاه نسبت به اعزام افراد متخصص و تجهیزات اقدام خواهد کرد.

وی افزود: ترک موقعیت و بازگشت نیروها و امکانات پس از خاتمه عملیات و اعلام فرمانده عملیات صورت خواهد پذیرفت.

یزدی مهر بیان داشت: طبق این تفاهمنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی آمادگی خود را جهت ارائه خدمات و پشتیبانی‌های لازم در بحران‌های خارج از فنس فرودگاه شامل پذیرش هواپیماها و هلیکوپترهای امدادی و پشتیبانی جهت امور ترابری و انتقال مصدومین و تجهیزات و نفرات در حوادث و بلایای طبیعی اعلام کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ، شهر تهران ، مدیریت بحران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شهر تهران مدیریت بحران ستاد بحران استان تهران مدیریت بحران استان اضطراری فرودگاه خارج از فرودگاه شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد