Web Analytics Made Easy - Statcounter

این محصول دارای یک مخزن باریک بوده که با جیوه قرمز تا نیمه پر شده و یک شیشه براق و مندرج نیز دارد و معمولا روی این استوانه شیشه ای اعداد ۳۵ تا ۴۲ حک شده است و زمانی که از آنها استفاده شود تغییرات جیوه دمای بدن را نشان می دهد یعنی جیوه روی یک عدد مشخصی ثابت می ماند.

در تمامی داروخانه های سراسر کشور و فروشگاه های آنلاین عرضه و فروش دماسنج طبی  و دستگاه تست قندخون انجام می شود که قیمت مناسب و کیفیت مثال زدنی از ویژگیهای این محصول به شمار می رود تنوع بالا انواع  دماسنج طبی سبب شده دست شما برای انتخاب باز باشد برای اندازه گیری دمای بدن باید دماسنج را زیر زبان، زیر بغل یا مقعد قرار داد که از نظر بهداشتی ایمنی کمتری داشته و مدلهای جدید دماسنج طبی تماسی نیستند و از فاصله چند سانتیمتری می توان دمای بدن را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود شما به یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر را خوشامد می گویم که انواع محصولات پزشکی و بهداشتی را با ضمانت کیفیت و قیمت مشتری پسند ارائه می کند و شما به آسانی می توانید دماسنج طبی مورد نیاز خود و خانواده تان را از ما خریداری کنید که با متریال درجه یک ساخته شده اند و با دقت کامل به دست شما می رسد.

قیمت دماسنج جیوه ای طبی

دماسنج جیوه ای کاربردهای متفاوتی دارد و هر کس به یک طریقی از آن بهره میگیرد به صورت کلی این دماسنج نیز مانند نمونه های دیگر برای نشان دادن دما ساخته و تولید می شوند و کشورهای مختلفی آن را تولید و به بازارهای بین المللی عرضه می کنند و ایران نیز یکی از این تولید کنندگان می باشد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از محصولات خود را روانه بازار می کند کار کردن این دماسنجهای جیوه ای توسط مایع جیوه می باشد و دلیل نام گذاری آن نیز به همین سبب می باشد این دماسنجهای پر کاربرد را برای نشان دادن تب بدن انسان نیز استفاده می کنند و می توان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای اینکه بتوانیم دمای بدن را بفهمیم دماسنج بدن می باشد که انواع مختلفی دارد و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند نوع دیجیتالی آن کمی گران قیمت تر می باشد اما کارایی بیشتری دارد.

بین مدلهایی که گفته شد و تا به اینجای کار آشنا شدیم دماسنج طبی دیجیتالی  جذاب ترین آن بود که با صفحه دیجیتالی که دارد دما را به ما نشان خواهد داد همانطور که گفتیم قیمت ان نسبت به سایر مدلها کمی گران تر می باشد اما کارایی آن بیشتر است.

بسیاری از کافه ها برای اینکه دمای آب جوش و نوشیدنی خود را بسنجند از نوع دیجیتالی استفاده می کنند تا سریعتر و راحت تر کار انجام شود اما می دانیم که نوع دیگری از این ابزار با الکل طبی کار می کند و دماسنج الکلی است به لحاظ ساختار کمی فرق می کند اما همان کارایی را دارد در دماسنج جیوه ای شاهد مایعی نقره ای رنگ هستیم که دما را به ما نشان خواهد داد اما الکی فرق می کند و کمی به ان رنگ می زنند تا نشان گر دما باشد.

دماسنج طبی الکلی

اکثرا گفته می شود که دما سنجی باید به دفعات انجام شود تا نتیجه قابل اعتماد باشد. با وجود قیمتهای استثنایی که این مجموعه برای محصولات خود در نظر گرفته است، شما عزیزان اگر قصد خرید دماسنج و یا دستگاه فشارسنج برای مراکز درمانی را دارید می توانید با خرید در تعداد بالا علاوه بر سر شکن شدن مبالغ از تخفیفهای عالی عمده فروشی نیز بهره ببرید و یک خرید باور نکردنی را تجربه کنید.

از طرف دیگر هنگام خرید باید به علامت تجاری این برند روی محصولات توجه داشته باشید. زیرا محصولات اصل دارای کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر هستند و صحیح بودن نتیجه گزارش شده توسط آنها به دفعات در کارخانه چک شده است و مورد اطمینان است. به علاوه مشتریان گرامی توجه داشته باشند که خرید مستقیم از این مجموعه باعث پایین آمدن قیمت خرید به علت حذف شدن واسطه های فروش می شود.

نوع دیگری از دما سنج، دماسنجس طبی الکلی است که این بار به جای جیوه از الکل در مخزن آن استفاده شده است. نکته دیگر در مورد این دما سنجها این است که به جز وجود امکان استفاده در سنین مختلف انسانها، می توان برای حیوانات نیز از آن استفاده کرد.

اما در استفاده از این نوع دما سنجهای زیر زبانی نکاتی را باید رعایت کرد تا نتیجه را به صورت دقیق دریافت کرد. در مرتبه نخست چون بیشترین کابرد این نوع ترمو مترها به صورت زیر زبانی است، باید توجه داشته باشیم که دمای زبان به میزان واقعی خودش باشد، نه کمتر و نه بیشتر.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها رپرتاژ آگهی دماسنج ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی دماسنج ایران رپرتاژ آگهی دماسنج ایران دمای بدن جیوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی