Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:39:50 GMT

تهدید پوگبا؛ هدف اخاذی است، شکایت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۷۸۴۲

تهدید پوگبا؛ هدف اخاذی است، شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی یوونتوس اخیرا ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرده و مدعی شد درباره برادرش که به تازگی از منچستریونایتد به جمع بازیکنان بیانکونری پیوسته، افشاگری خواهد کرد. ماتیاس در این ویدئو گفت: «مردم فرانسه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و در واقع تمام طرفداران فوتبال در دنیا، از جمله هواداران برادرم، کادر تیم فرانسه و یوونتوس و البته حامیان مالی پل، لایق دانستن نکات خاصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند و تصمیمی آگاهانه بگیرند که آیا پل سزاوار احترام و محبت هواداران است یا خیر. باید بدانند که آیا او شایسته بازی در یوونتوس و حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی است یا نه. می‌خواهم چشمان‌تان را باز کنم که بدانید این به اصطلاح قدرتمندترین زن فوتبال که برادرم او را مادر دومش می‌نامد، کیست. همچنین من چیزهای مهمی در مورد کیلیان امباپه نیز خواهم گفت. شاهدان بسیاری آنچه را که می گویم تأیید می کنند و ممکن است جنجال بزرگی ایجاد شود."

به نظر منظور ماتیاس از عبارت قدرتمندترین زن فوتبال، رافائلا پیمنتا است که بعد از مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره های بزرگی مانند پوگبا، ارلینگ هالند، ماتیس دی لیخت و زلاتان ابراهیموویچ شده است. اما تیم حقوقی پوگبا گفته که ادعاهای اخیر ماتیاس در رسانه های اجتماعی جای تعجب ندارد و آنها این موارد را یکی از تهدیدها و تلاش های اخاذی توسط یک باند سازمان یافته علیه پل پوگبا می دانند. همچنین این ستاره فرانسوی به برادرش هشدار داده که در صورت ادامه یافتن این دست صحبت های جنجالی، علیه او در دادگاه شکایت خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)